Locatie

Google Reviews

4,2
240 reviews
  • Nicole Duran
    Nicole Duran
    een week geleden

    Afgelopen woensdag ben ik met mijn zussen naar sauna de Bron gegaan omdat ik eind vorig jaar een 10 badenkaart had gekocht waarvan ik slechts 1x had gebruikt, half december 2024… dus bijna 1 jaar geleden. De ochtend begon al wat schoorvoetend: we vroegen om koffie bij de bar nadat we al een tijdje hadden staan wachten op bediening en kregen vrij kortaf te horen dat we moesten gaan zitten aan een tafeltje want aan de bar werd niet besteld. Aan tafel mochten we nog eens 5 minuten wachten tot dezelfde dame onze bestelling kwam opnemen ( en nee, het was niet druk: er zat 1 klant die al koffie had toen we binnenkwamen) Het tweede incident kwam bij de voor 11.45 uur aangegeven opgieting , die was er niet. Naast de sauna stond de cryptische boodschap “ sorry, we zoeken naar een oplossing” toen een zus later vroeg of er op een ander tijdstip nog een opgieting zou plaatshebben was het antwoord “ daar kan ik niets over zeggen, dat is privé” Bij de lunch wilden we plaatsnemen aan een tafel aan het raam maar dat kon niet. De enige tafel waar gegeten zou kunnen worden was al gereserveerd en in de lichte ruimte mocht verder niet worden geluncht. Het ergste moest nog komen: bij de afrekening kon mijn 10 badenkaart niet worden gevonden. Het systeem had hem eruit gegooid want hij was verlopen. Ik checkte in mijn bankgegevens en inderdaad bleek dat ik hem op 27/11/24 online had aangeschaft omdat ik voor 14/12/24 had gereserveerd met 2 collega’s. Mijn herinnering aan half december klopte dus maar ten dele: mijn enige saunabad van de betaalde 10 was op 14/12 /24 geweest maar de kaart was daarvoor aangeschaft en nu dus niet meer geldig. Mijn toelichting haalde niets uit en er werd geen korting uit coulance verleend Mijn vraag om ne tegemoet te komen werd hooghartig afgewezen. Regels zijn regels. Ik was gewaarschuwd want ik had bij aanschaf de voorwaarden kunnen lezen en daarover bovendien na aanschaf een mail gekregen. Helemaal dichtgetimmerd en geen enkele klantvriendelijkheid. (Ook geen klantvriendelijk mailtje een maand voor afloop van het jaar) Wij hebben nog geprobeerd alleen de consumpties te betalen maar politie en deurwaarder dreigementen hebben ons bakzijl laten halen. We hebben de volle entreeprijs pp betaald èn de consumpties. De winst op de nauwelijks benutte kaart bedroeg €167 zonder enige tegenprestatie. Makkelijk verdiend … het is duur leergeld geweest. Ik ga niet meer in op een zgn aanbieding en in deze sauna zien ze ons niet meer terug.

  • Jeroen Hoekstra
    Jeroen Hoekstra
    een week geleden

    Had een badenkaart. Net erachter gekomen dat er nog 4 opgemaakt moeten worden .. morgen. Geen herinnering per mail. Wel veel spam voor nieuwe badenkaarten. Van oudsher waren deze langer geldig. Het wordt wel erg duur zo. Dit was dus de laatse keer.

  • Karen Jager
    Karen Jager
    2 maanden geleden

    Ik kom hier al lang. Fijne sauna. Kleinschalig. Twee opgietingen gedaan, helemaal prima. Wij eten eigenlijk altijd hetzelfde omdat het zo lekker is, de geitenkaas salade. Bij betaling gevraagd naar het verschil in temperatuur van de douches. Dit bleek opzet, zodat gasten hierin hun keuze kunnen maken. Dat is heel fijn en zou goed zijn geweest als dit ergens bekend was gemaakt.

  • H.P. Mulder
    H.P. Mulder
    een maand geleden

    De tijdsblokken van middag/ avondbezoek vind ik niet prettig, vraag me af waarom dit zo is, ik heb dit nog nooit bij andere sauna"s gezien. Wel dagentree of avondentree, maar voor een avondentree betaal je dan ook minder. Als je rustig wilt genieten van je saunabezoek en daarbij af en toe wat wilt drinken /eten is het erg krap in het tijdsbestek van bv 10.30 tot 16.00 uur. En wat het eten betreft vind ik de prijzen zo langzamerhand voor een sauna de pan uit rijzen. BV een soep van de dag €9.00, tosti kaas €10.00. Absurde prijzen Vraag me ook af waarom nu alle drie sauna´s, stilte sauna´s zijn geworden, was voorheen niet zo. Wat mij betreft zou 2 genoeg zijn, als je wel wat wilt praten dan heb je in ieder geval de keus. We hebben de laatste paar jaar veranderingen gezien maar deze zijn niet positiever geworden helaas.

  • Eva Verhey
    Eva Verhey
    2 maanden geleden

    Ik dacht er goed aan te doen naar sauna te gaan om bij te komen van een recent verlies, ontspannen en opladen. Nietsvermoedend zat ik een app te lezen en beantwoorden, in tranen bij de open haard. Nb ik had geen bordjes gezien, ook niet op de website. Kwam het personeel mij vertellen dat dat niet mocht, je mobiel gebruiken omdat er een camera op zit. Mijn uitleg hielp niet echt. 'We begrijpen uw situatie maar de regels zijn er om bezoekers te beschermen.' Ik kon verder appen bij de ingang in t halletje.... Ben ik dan alleen een zakelijke klant? Ik was zeer uit het veld geslagen! Wel gegeten, misverstand over de soep ook nog. Had iets meer medemenselijkheid verwacht want hiervoor komen oa bezoekers, voor rust en selfcomfort, bijkomen. Niet voor de 'regels zijn regels'. Heb meer klachten daarover gehoord die avond. Iets meer zachtheid aub.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden