Locatie

Google Reviews

4,4
225 reviews
  • Martine Roseboom
    Martine Roseboom
    een maand geleden

    Gister voor het eerst hier geweest. Mooie knusse sauna. Sauna's heerlijk, lekker eten en drinken. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Komen hier zeker nog weer!

  • Fettie Mollema
    Fettie Mollema
    4 maanden geleden

    Bij de Bron was het tot aan het eten prima Met verschillende sauna's, dompel- bubbel- en zwembad, twee keer opgieten in de sauna. Bij het eten (keuze: sate, snert, brood, kroket met friet e.d.) hoorden we echter het 'gesprek' van de opgieter met, of eigenlijk meer 'naar' de jonge serveerster. Ze had geen behoefte aan de sauna zei ze, maar hij mansplainde rustig door over hoe iets moest wennen en hoe het allemaal werkte. Ik heb mijn eetlust er niet door laten bederven en ook de serveerster liet zich niet imponeren. De bediening was ondanks de drukte dan ook prima en (wel) respectvol. Zo jammer dat mannen soms menen te weten wat goed is voor anderen. Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van (jongere) vrouwen. Leren luisteren bijvoorbeeld. Naar grenzen.

  • 1annaco2
    1annaco2
    een week geleden

    Jammer dat er geen op gietingen waren (vanwege ziekte) Jammer dat de ligbedden niet klaarstonden ( geen weerbericht gelezen/ gehoord) Jammer dat.........

  • René Dijker
    René Dijker
    6 maanden geleden

    Ik mocht helaas geen foto’s maken binnen. Ondanks meer dan een half uur in de rij om in te checken was het een mooie dag met mijn vriend. Leuk dat we telkens door dezelfde man bediend werden. Dus ….. ja ik wil mijn Trippel zonder slagroom 🤣

  • Arnold
    Arnold
    7 maanden geleden

    Hier kwam ik voor corona wekelijks, dus zo,n vijftig keer in het jaar en dat meer dan tien jaar lang. De nieuwe eigenaren daar heb ik geen goed woord voor over. Voor de corona voor ruim twee honderd euro badenkaarten gekocht. Heel kort komt het hier op neer. Sauna was lange tijd gesloten geweest ivm corona, ( hoe kan je dan je saunakaart gebruiken?) Na de corona moest ik mijn saunakaarten ( ongeveer 20 keer) in twee weken opmaken anders verviel deze. Terwijl eerst werd gezegd dat de kaarten ( beleid) van de oude eigenaar zouden worden over genomen door de nieuwe eigenaars. Een leugen dus. Nadien nog diverse keren gemaild voor een oplossing, maar niet reageren, over fatsoen gesproken zo ga je niet met mensen om . Uiteraard nooit meer geweest, zo laat ik mij door niemand behandelen. Jammer ik ben de dupe ( Ruim €200,00 weg) maar de nieuwe eigenaren nog meer. Vaste klant weg en met mij nog meer vaste klanten. Reken maar uit hoeveel geld dit op jaar basis is voor 1 klant entree en eten,drinken . Dat ik zo laat een review schrijf heeft te maken dat ik dit heel vervelend vind om op te schrijven.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden