Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,0
1.818 reviews
  • Anneke Vanderleest
    Anneke Vanderleest
    een week geleden

    Sauna's prima!! Turks stoombad buiten gebruik. Horeca absurd duur. Waar is de leesmap gebleven. Er was aleen maar oud lectuur aanwezig. Als je dit van te voren weet neem je zelf een boek mee of iets dergelijks. En wat de bordjes betreft, een bordje ophangen boven het voetenbad met niet duiken lijkt mij wat overdreven. 🤣Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand een duik gaat nemen in het voetenbad.

  • Graat Gravels
    Graat Gravels
    4 maanden geleden

    Op een mooie najaars dag weer eens naar Peize gereden, al was het alleen maar om de geweldige nevel douche . Vriendelijke ontvangst, en verder prima en volop personeel aanwezig, ook in de sauna ruimtes. Er loopt een schoonmaakster, de loyly meester is ook actief. Wel jammer dat de Finse sauna minder warm aanvoelt en ook geen thermometer meer heeft . Stoombad was heerlijk, loyly in de kelo sauna was ok . Wat verder opviel is de bordjes en briefjes bedrijfscultuur. Ze hangen overal met geboden en verboden. Klap op de vuurpijl is wel het ' u verblijft hier op eigen risico ' bordje boven de deur als je naar binnen gaat. Alsof je aan een grotten expeditie begint ofzo ? Juridisch steekt het ook nergens naar, want als mij iets overkomt in de sauna, dan is juridische aansprakelijkheid een heel lang en ingewikkeld verhaal wat zon dom bordje echt niet tegenhoudt. U breekt uw rug door onze slechte en gladde vloer ? Ja pech, we hebben y gewaarschuwd. Dit is even hypothetisch, de vloeren waren prima. Maar zo werkt het dus niet. Het staat klant onvriendelijk, belerend en kleinerend, overal bordjes. Als klap op de vuurpijl wordt je bij afscheid verteld je spullen niet te vergeten ?! Ok, vergrijzing en dementie , Ik snap het , maar , serieus ? Een bedrijf met zoveel bordjes en briefjes (snel gelamineerde a4tjes u kent het wel) neemt zijn klanten niet serieus. En aan het personeel ligt het niet. Dat is professioneel en zichtbaar aanwezig, zei ik al. Dus geef die hyperactieve goedbedoelende manager een schop onder zn kont, en pimp e sauna met less is more !

  • Chantal de Jong
    Chantal de Jong
    3 weken geleden

    Diabetes onvriendelijk! Bij het aanmelden geven ze aan dat het geen probleem was als ik mijn telefoon mee de wellnes in zou nemen ivm het bedienen van een insulinepomp en bloedglucose sensor. Bij het restaurant bleek echter dat niet elk personeelslid daar van gediend was en werd er erg luid (het hele restaurant kon het horen) vermeld dat ik per direct mijn telefoon in de kluisjes moest doen of dat ik anders verwijderd zou worden. Toen ik probeerde uit te leggen dat ik diabetes had werd er verteld/geschreeuwd dat dat niks uit maakte en dat er door mij mensen de wellnes verlieten. Wij hebben hierop direct onze spullen gepakt, want ontspannen ging toch niet meer lukken. Uiteraard heb ik een klacht indient, maar tot op heden heb ik nog niks vernomen. Dus als je diabetes hebt, zou ik zeker niet naar deze wellnes gaan. Je wordt er namelijk flink te kakken gezet door het restaurant personeel!

  • Sharon Koster
    Sharon Koster
    een maand geleden

    Positief: - stoombad was lekker heet - net als de bubbelbaden achter buiten - lekkere doucheproducten, zelfs scrub en maskertje voor je gezicht 👌 - aardig personeel - douches goede temperatuur en blijven lang genoeg aanstaan - lekker zitten en eten in het restaurant - snoezelritueel was fijn (vandaag niet geweest maar de vorige keer wel) - dat je nu een tasje mee kan krijgen voor bijv. een boek of flesje water is handig Verbeterpunten: - stoombad rook een beetje muf, mag wel wat eucalyptusgeur bij - wc's, waren niet heel schoon/netjes - jammer dat je niet een los patatje mayo kon bestellen, mocht wel i.c.m. met miniloempia's, beetje vreemd. - ik zou het fijner vinden als er wat kleedhokjes waren. Bijvoorbeeld van 1 kleedruimte hokjes maken? Nu moet je alsnog naakt als je op badkledingdag komt. - en de belangrijkste, ik vind het een vervelend gevoel dat je geen tel bij de hand hebt, maar de sauna ook niet gebeld kan worden in geval van een noodgeval. Telefonische mogelijkheid voor klantenservice is sowieso fijn maar maak in elk geval een noodnr. beschikbaar. Alsnog 5 sterren, ik kom er graag en raad het aan ❤️

  • Agnes Bodegraven
    Agnes Bodegraven
    een maand geleden

    Afgelopen vrijdag ons eerste bezoek bij SpaWell, wat hebben wij het heerlijk gehad! Niet al te druk, ruime keus qua sauna's. Ook de sauna's zelf zijn mooi ruim. Fijn snoezelarangement gehad. Goede horeca! Ons zien ze hier zeer zeker terug.

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden