Heerlijke sauna en nooit overvol. Vriendelijke medewerkers. Enige wat jammer is is de kaart. Lunch en diner zijn beperkt wat op zich niet erg is maar het moet je smaak zijn. Het hoeft niet allemaal apart en bijzonder te zijn. Ook de drank kaart is na de overname beperkt. Lekkere smoothies zijn er niet meer. Voelt allemaal beetje als exclusief.... En is duurder geworden. Jammer dat je tegenwoordig moet betalen voor opgietingen wat altijd gratis was. Nu €2,50pp. Sauna is niet goedkoop en om voor dit soort dingen extra te betalen vind ik te veel gaan. Ook jammer dat je voor weekend nu extra moet betalen. Veel mensen werken door de weeks dus verplicht prijsstijging. Betekend dat entree duurder wordt en mensen minder gaan besteden in restaurant enz. Jammer wat dat maakt dagje relaxen wel compleet.. Maar je kan je geld maar 1x uitgeven.... Helaas
Zwaar knudde!! Blue wellness Zeeland, Helmond en Sittard verdienen de 5 volle sterren met service, kwaliteit en personeel.
Enige is Leiden die wat mij betreft mag sluiten. Personeel (bij de receptie begint het al) is zwaar knudde. Van die studentes die daar zijn voor hun bijbaantje maar nergens verstand van hebben en zeer onvriendelijk. Doen nergens moeite voor om een vraag te beantwoorden. Ben hier 2x geweest. Eerste keer vond ik niks. Tweede keer heeft bevestigt dat ik hier nooit meer kom en ook niemand zal aanraden. Ik blijf bij m’n vaste stekkies ( Helmond, Zeeland en Sittard). Ik betaal liever dubbel om daar te gaan, dan gratis naar Leiden.
Vreselijke ervaring!! Ten eerste staat er niks op de kaart dat vegan is. Zelfs maar 1 vegetarische keuze. Er wordt een vegan salade gemaakt, wat erop neerkomt, alleen wat blaadjes sla en een beetje tomaat. Het brood is oud en taai. Ze gooien de aioli en tapenade in hetzelfde bakje.
We moesten een uur wachten op ons eten. De bediening leek niet in orde.
Nooit meer dit!! Betaal je dan 300 euro voor een nachtje hotel, Spa en diner. Mega zonde!! Ik raad het iedereen af om hierheen te gaan.
Kom hier al een aantal jaar met plezier, maar de laatste tijd wordt er erg slecht schoongemaakt, stofplukken in de omkleedruimtes stapelen zich bijvoorbeeld niet in 1 dag op. Hygiëne is wat mij betreft één van de belangrijkste zaken bij wellness. Ik vraag me af of het te maken heeft met de overname van het complex door Fletcher (Blue Wellness) van Vitae Wellness Resorts, die er toch een andere standaard op na lijkt te houden.
Een aardig complex, maar als je 's ochtends als één van de eerste binnen komt en er waaien nog stofwolken onder de lockers, dan wordt er niet erg goed schoon gemaakt.
Tijdens de lunch was er voor 12u maar een personeelslid aanwezig in het restaurant. Er waren duidelijk te veel tafel voor haar alleen. Zij moest de bestellingen opnemen, drank inschenken en uitserveren en eten uitlopen. Bij aankomst stonden er 4 meiden bij de balies... wellicht de krachten verdelen?
De salade met zalm was erg droog en zonder dressing.. had beter gemogen.
Sauna's prima
Van het eten geen fan
Cindy de Groot
4 maanden geledenHeerlijke sauna en nooit overvol. Vriendelijke medewerkers. Enige wat jammer is is de kaart. Lunch en diner zijn beperkt wat op zich niet erg is maar het moet je smaak zijn. Het hoeft niet allemaal apart en bijzonder te zijn. Ook de drank kaart is na de overname beperkt. Lekkere smoothies zijn er niet meer. Voelt allemaal beetje als exclusief.... En is duurder geworden. Jammer dat je tegenwoordig moet betalen voor opgietingen wat altijd gratis was. Nu €2,50pp. Sauna is niet goedkoop en om voor dit soort dingen extra te betalen vind ik te veel gaan. Ook jammer dat je voor weekend nu extra moet betalen. Veel mensen werken door de weeks dus verplicht prijsstijging. Betekend dat entree duurder wordt en mensen minder gaan besteden in restaurant enz. Jammer wat dat maakt dagje relaxen wel compleet.. Maar je kan je geld maar 1x uitgeven.... Helaas
Aroon Gopi
2 weken geledenZwaar knudde!! Blue wellness Zeeland, Helmond en Sittard verdienen de 5 volle sterren met service, kwaliteit en personeel. Enige is Leiden die wat mij betreft mag sluiten. Personeel (bij de receptie begint het al) is zwaar knudde. Van die studentes die daar zijn voor hun bijbaantje maar nergens verstand van hebben en zeer onvriendelijk. Doen nergens moeite voor om een vraag te beantwoorden. Ben hier 2x geweest. Eerste keer vond ik niks. Tweede keer heeft bevestigt dat ik hier nooit meer kom en ook niemand zal aanraden. Ik blijf bij m’n vaste stekkies ( Helmond, Zeeland en Sittard). Ik betaal liever dubbel om daar te gaan, dan gratis naar Leiden.
Tessa Hofstra
een maand geledenVreselijke ervaring!! Ten eerste staat er niks op de kaart dat vegan is. Zelfs maar 1 vegetarische keuze. Er wordt een vegan salade gemaakt, wat erop neerkomt, alleen wat blaadjes sla en een beetje tomaat. Het brood is oud en taai. Ze gooien de aioli en tapenade in hetzelfde bakje. We moesten een uur wachten op ons eten. De bediening leek niet in orde. Nooit meer dit!! Betaal je dan 300 euro voor een nachtje hotel, Spa en diner. Mega zonde!! Ik raad het iedereen af om hierheen te gaan.
Martijn Schouwstra
een week geledenKom hier al een aantal jaar met plezier, maar de laatste tijd wordt er erg slecht schoongemaakt, stofplukken in de omkleedruimtes stapelen zich bijvoorbeeld niet in 1 dag op. Hygiëne is wat mij betreft één van de belangrijkste zaken bij wellness. Ik vraag me af of het te maken heeft met de overname van het complex door Fletcher (Blue Wellness) van Vitae Wellness Resorts, die er toch een andere standaard op na lijkt te houden.
Nancy Nieuwland
3 weken geledenEen aardig complex, maar als je 's ochtends als één van de eerste binnen komt en er waaien nog stofwolken onder de lockers, dan wordt er niet erg goed schoon gemaakt. Tijdens de lunch was er voor 12u maar een personeelslid aanwezig in het restaurant. Er waren duidelijk te veel tafel voor haar alleen. Zij moest de bestellingen opnemen, drank inschenken en uitserveren en eten uitlopen. Bij aankomst stonden er 4 meiden bij de balies... wellicht de krachten verdelen? De salade met zalm was erg droog en zonder dressing.. had beter gemogen. Sauna's prima Van het eten geen fan