BLUE Wellnessresort Leiden, het hoogstgelegen wellnessresort van Nederland! Het wellnessresort is gevestigd op de 11e en 12e verdieping midden in de stad Leiden. Geniet van de vele sauna- en wellnessfaciliteiten waarbij het fabuleuze uitzicht centraal staat. Waar je ook bent in het resort, iedere keer heb je een fantastisch uitzicht over de stad Leiden. Ontspannen op uiterst hoog niveau!
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Bart Huisman
een maand geledenNiet voor herhaling vatbaar. Laten we positief beginnen , de opgietingen van de ervaren én nieuwe dame waren super! Leuk concept met het uitzicht, maar … De zonnige foto’s in de reclame waren waarschijnlijk sochtends genomen… bij de bedjes binnen bij het zwembad is de zon al heel snel verdwenen, het buiten gedeelte is erg klein met hoge muren er omheen waardoor om 14:00 er nog maar twee bedjes in de zon staan, de rest in de schaduw, en om 16:00 is hij helemaal weg, en dat eind juli… had dan een echt dakterras gemaakt bovenop het gebouw zou je denken. De zuidwest kant van het gebouw waar de zon het meest staat daar zit een ander bedrijf. Zonde van de indeling… Verder in de sauna krappe gangetjes, vieze doorgezakte systeem plafonnetjes op sommige plekken, glas met uitzicht van de Panorama sauna is gedurende de dag niet schoongemaakt terwijl er begin van de dag al opgedroogde zweet vegen op zaten. In het restaurant is het soms lang wachten, tosti kwam wel snel, bij het tweede stuk bleek waarom, die helft bleek niet eens gesmolten, ga je dan ook niet meer terug sturen. Zit ook niet echt rustig als je 3 keer servies kapot hoort kletteren in de keuken waaronder een keer een hele bak/dienblad… door de weinig buitenruimte dus ook geen plek om buiten in het zonnetje je biertje te kunnen drinken. Bij de ontspanningsmassage gevraagd om vooral de schouders en nek goed los te maken, maar kreeg het standaard riedeltje, bijna alleen effleurages en geen petrisages, een knoop even een paar keer harder er overheen glibberen dat was het… ik heb zelf de ngs opleiding ontspanningsmassage gedaan, dan doe je in 25 minuten echt geen hele achterkant, dan doe je één deel waar iemand voor komt en droog je tussendoor af voor de knedingen… Al met al, leuk bedacht, slechte uitvoering…
Erik Woelders
een week geledenGisteren hier weer eens geweest Wat een tegenvaller Het kruiden bad koud ❌ Zwembad koud ❌ Bubbelbad ook koud ❌ Wij gaan er voor heen voor warm water Dit ivm zo wel mijn vrouw als mijn reuma Wij hebben daar bij warm water Het hoekje waar je eerst nog mocht roken En er ook niet meer het hoekje was gewoon in de buitenlucht De schoonmaak wordt ook wat verwaarloosd het koude kruidenbad was troebel Het personeel van de horeca spreekt tegenwoordig Engels ipv gewoon Nederlands Dus Blue Wellness doet er alles aan Om klanten weg te jagen Met deze maatregelen Jammer wij hebben het altijd fijn gevonden Maar wij gaan voortaan naar een concurrent Wellnessresort
Diantha Jansen
2 maanden geledenGisteren super lekker dagje gehad in jullie wellness. kleinschalige wellness waar genoeg te beleven is mooi uitzicht, super lief persooneel, de gasten waren ook gezellig. Opgieting was heerlijk waar je even tot rust kwam echt ontspannen dus werd goed geven door een meneer... kom er zeker weer terug 💞
Angie lont
2 weken geledenHet was heerlijk. Kleinschallig. Helaas te klein dat je veel kletsende mensen kon horen (zijn vooral de meidengroep en/of families) en bij sommige akoestisch ruimtes hoor je te veel. Al om al wel een leuke middag gehad. Misschien tip: aan de balie duidelijk uitleggen aan mensen die voor het eerst een sauna bezoeken kleine regels uitleggen zoals stil zijn,deuren goed sluiten van de sauna ruimtes etc.
Ton Vroom
een maand geledenPrima sauna en massage. Maar de lunch was gewoon slecht. Bij het 12 uurtje was het ei vergeten, de kroket was zichtbaar erg slap terwijl de manager (die alles behoort te controleren) het uit serveerde. Het brood van de club sandwich was keihard. Ook na de klacht hierover kwam binnen 1 minuut een nieuwe club sandwich welke vermoedelijk ook al enige tijd stond te wachten net als de kroket want ook deze was van discutabele kwaliteit. Toen we omstreeks 16.00 - 16.30 de lunch en de sauna wilden afrekenen stond er een file van zeker 10 a 15 klanten (al dan niet met partner) die bij de receptie wilden inchecken voor het bij de sauna behorende Fletcher hotel. Slechts 2 balies open dus dat duurde zeker 20 a 30 minuten. Als excuses werd opgegeven dat de rest zat te vergaderen. Hoe verzin je het tijdens de spits. Nogmaals de sauna en massage zijn prima maar de organisatie van horeca en de receptie laat erg veel te wensen over. Niet het personeel want dat deed z'n uiterste best maar het management mag zich dit aantrekken. Organisatorisch valt er namelijk nog een hoop winst te behalen.