Google Reviews

4,3
1.361 reviews
  • Anton Hofstede
    Anton Hofstede
    4 weken geleden

Supertoffe bioscoop. Wij hadden de kaartjes al van te voren gereserveerd. Afgelopen zaterdag was het dan ook direct doorlopen naar de avondvoorstelling van Top Gun (gave film btw). Stoelen zitten fijn, geluid is goed, net als het beeld. Wat helemaal tof is, is dat dit een full service bioscoop is. Je kunt gewoon tijdens de film eten en drinken bestellen en het wordt bij je stoel afgeleverd. Bestellen doe je via een QR-code met je telefoon, net als het betalen (iDeal). Prijzen zijn okay: een flinke schaal nacho's is € 7, en een schaaltje bitterballen ca €3,50 voor 6 stuks. Dus dat is prima. Heb je deze review gelezen? Laat het me weten met een duimpje 👍

• A.R vD
    A.R vD
    een maand geleden

Een luxe en moderne bioscoop! Maar wat heb je daaraan als je niet een film kan pakken daar? Al 39 dagen lang speelt de nieuwe film Sonic the Hedgehog 2 zich steeds op vroege middagtijden af. Mijn vrienden en ik willen deze film ook erg graag kijken. Maar door deze enige tijdslot (rond 13:45) is het gewoon onmogelijk om allemaal op dezelfde dag verlof aan te vragen op school of werk. Voor een grote film als Sonic 2 is het ongelooflijk dat deze niet ‘s avonds in Bergen op Zoom wordt gedraaid. Ik denk overigens dat het ligt aan het gehele C Cinema’s bedrijf; niet het filiaal. Ook in Roosendaal en Etten-Leur heeft last van dit probleem. Helaas hebben we intussen tijd ook allemaal spoilers van Sonic 2 gelezen over heel het internet. Voortaan maar een film pakken in Rotterdam of een ander nabij gelegen bioscoop!

• Bert Hector
    Bert Hector
    in de afgelopen week

Fantastische bioscoop, had altijd de gewoonte om naar Antwerpen toe te gaan. Maar voortaan ga ik gewoon lekker naar de bios in Bergen op Zoom.

• Jan van Loon
    Jan van Loon
    11 maanden geleden

Mooie zalen, goede stoelen (wel wat smal) met erg veel beenruimte

• Xander Hage
    Xander Hage
    een maand geleden

Mooie bioscoop, tijdens Top Gun zat de zaal vol. Ondanks dat het een service bioscoop was viel het rond wandelen van personeel enorm mee! Ze doen erg zachtjes en knielen bij je stoel om je bestelling te brengen. Een aanrader! 👍🏻

Review schrijven

Geef een antwoord

Nu open