Met 6 zalen maakt deze bioscoop deel uit van de C-Cinema bioscopen in West-Brabant. De bioscoop heeft zijn naam te danken aan de prachtige locatie bij het “Bergse” bekende park, de Kijk in de Pot (Bergs: De Kiek). De bioscoop grenst aan de ene kant aan de recreatie plas de Binnenschelde en aan de andere kant de oude suikerfabriek “De Zeeland – Winkelen & Leisure”, tegenwoordig een overdekt winkelcentrum met het restaurant “De Watertuin”, Bowling en Albert Heijn. Het concept van deze bioscoop staat bekend als Service bioscoop. De zalen zijn speciaal ingericht op deze service. Dit betekent dat u als klant in het zonnetje wordt gezet met onder andere royale stoelen met extra beenruimte, een tafeltje met de mogelijkheid om in de zaal onder de film een hapje en een drankje te bestellen, het scherm hangt hoger, de stoelen staan een beetje gekanteld en de zalen zijn voorzien van meerdere gangpaden. Parkeren op de parking van de bioscoop is GRATIS.

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,3
1.481 reviews
  • Monique De Zwart
    Monique De Zwart
    2 maanden geleden

    Al een paar keer eerder geweest in deze bioscoop maar vandaag is zeker de laatste keer!!! Kaartjes online geboekt voor mij en mijn zoon We wilden bij de zalen naar binnen gaan maar werd mij verteld dat ik de tas die ik bij mij had in een kluisje te doen vlakbij de ingang. Ik dacht oke apart maar dit doen we dan maar. Meneer bij de ingang haalt een sleuteltje tevoorschijn en ik krijg de gelegenheid om de tas in het klusjes te doen. Het aparte is wel dat ik zelf de sleutel niet krijg maar een nummertje net alsof ik een lootje heb gekocht. Ik vroeg de medewerker hoe ik zelf in het kluisje kon komen en kreeg het antwoord dat er altijd iemand staat om deze open te doen. Heel vreemd!! Een mevrouw voor mij moest haar tas met portomonee en alles in het kluisje doen. Nadat de film was afgelopen stond ik met dezelfde vrouw te wachten op een medewerker die er altijd zou staan om onze eigen spullen terug te krijgen. Na 5 minuten te hebben gewacht is mevrouw maar op zoek gegaan naar een medewerker die de kluisjes open kon maken. Wat mij opviel is dat nergens staat vermeld dat er geen tassen/shoppers naar binnen mogen. Bij het naar buiten gaan ben ik op zoek gegaan naar een vermelding van deze regel. HELEMAAL NERGENS staat dit vermeld (wat wel verplicht is als dit geld als hij huisregel) ik ben bij de balie verhaal gaan halen. De meneer die daar zat was volgens de manager/eigenaar. Die meneer vermelden dat dit wel op de website staat(ik heb het nog steeds niet gevonden) maar ik ben op dat moment in de bioscoop en niet op de website. Meneer zijn reden was dat er geen camera's naar binnen mee genomen kon worden wat heel vreemd is want als iemand dit zou willen zou je dit ook met iedere telefoon kunnen filmen. Meneer deed net ofdat ik gek was want hij was niet juridische verplicht dit te melden. Ook had meneer het over wapens die zo niet naar binnen zouden kunnen. Nou ik weet niet maar als je zo ver zou willen gaan kunnen jullie ook beter mensen gaan foueren. Punt 1 je bent deze huisregel verplicht te melden bij de ingang zodat een klant hier op geattendeerd word dat jullie dit zo doen en kan de klant zelf bepalen of ze dit willen en niet dit doen als de kaartjes al zijn gekocht en als ouder niet meer terug kan en je kind moet teleurstellen Punt 2 waarom krijgt de klant niet de sleutel om bij hun eigen spullen te kunnen. (Medewerker kan gewoon wel in de kluisjes van de klanten dus gewoon in de spullen rond neuzen als hij/zij dit zou willen) Punt 3 waarom de ene klant wel met tas naar binnen laten gaan en de andere niet. GA NIET NAAR DEZE BIOSCOOP WANT DEZE HANTEREN REGELS DIE ZE ZELF MAKEN EN BEHANDELEN JE ALS EEN GEK ALS JE ER WAT VAN ZEGT.

  • Jorrit Aarden
    Jorrit Aarden
    een maand geleden

    Ik kom hier niet meer terug. door een technisch mankement op de website waar de datum naar vandaag sprong kaartjes voor de verkeerde datum gekregen. Toen ik later die week er was voor de film moest ik nieuwe kaartjes halen terwijl er uiteindelijk maar 8 personen in de zaal zaten en werd mij verteld dat de klanten service dat wel oplost. Na contact met de klantenservice is er geen enkele medewerking en wordt er alleen maar gezegd dat dit een eigen fout is. Daar er meerdere reviews zijn met dit probleem lijkt mij dit niet geheel de fout van de klant maar een technische fout op de website. Jammer dat er niet meegedacht kan worden in oplossingen. Erg slechte service.

  • mark rijsdijk
    mark rijsdijk
    4 maanden geleden

    Fijne Service Bioscoop, met lekkere producten en drankjes, goede stoelen, meer dan voldoende parkeerplaatsen en een recent filmaanbod.

  • Buddy René .
    Buddy René .
    een jaar geleden

    Het concept is inmiddels wel bekend , en voegt niet echt extra aan de beleving. De stoelen zijn goed geplaatst en geven hierdoor lekker veel beenruimte. Zichtbaarheid van het gehele complex mag duidelijker. Voldoende parkeergelegenheid.

  • Ria Vervoort
    Ria Vervoort
    een week geleden

    Fijne bioscoop. Rijen van 4 is handig met kinderen. Niet al te grote zalen. Daardoor overzichtelijk. Bij binnenkomst een "paal" voor drinken, snacks enz. die je mee de zaal in mag nemen.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden