Gasten kunnen rekenen op persoonlijke aandacht. Deze benadering wordt wellicht eerder tijdens een luxe cruise verwacht dan in een bioscoop. Na het plaatsnemen in de ruime fauteuils in de zaal, wordt men persoonlijk welkom geheten. Tijdens de voorstelling kan er met één druk op de serviceknop, of online, een hapje en een drankje besteld worden van de uitgebreide menukaart. De bestelling wordt vervolgens bij uw plaats geserveerd. Hierdoor zijn de pauzes tijdens de voorstellingen overbodig. Iedere dag is de bioscoop vanaf 11:00 uur telefonisch bereikbaar. In het weekend en in de vakanties zelfs al eerder.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Roy
een maand geledenEen hele fijne bioscoop! De luxe balkon plekken kosten wat meer, maar zijn ook echt top! Er zijn ook loveseats aanwezig, lekker cozy. Het drankje vooraf in de lounge gaat er ook altijd wel in ;) Goed en actueel filmaanbod. Voldoende parkeerplaatsen voor en achter de bioscoop.
Marco van Dijk
in de afgelopen weekFijne kleine bioscoop. Veel beenruimte. Ruime stoelen. En bestellen met de app werkt goed. Ook vriendelijk personeel. Dit was mijn eerste keer maar zeker niet mijn laatste keer.
Jorien van der Meulen
een maand geledenOp de website van Cinema Roma staat, "We streven naar het hoogst denkbare serviceniveau." Die lat ligt tegenwoordig dan wel heel erg laag. Ik voel mij hier namelijk als gast de laatste tijd niet meer serieus genomen. Bij een van onze vorige bezoeken hebben wij een melding gemaakt van overlast in de zaal waar vervolgens helemaal niks mee wordt gedaan. Het viel mij daarnaast op dat er tegenwoordig bij het reserveren al om fooi wordt gevraagd, maar als ik dan tijdens de film een latte machiatto bestel wordt mij deze troep voorgeschoteld. Vervolgens maak ik daar een melding van en krijg ik van een medewerker te horen, "Wat is er mis mee dan?" en "Ja, het koffiezet apparaat werkt niet naar behoren." Waarom verkoop je het dan? Ik heb zelf vele jaren met een hoop plezier voor RSB Cinemas gewerkt, maar door dit soort taferelen begint het toch een beetje te voelen als vergane glorie. Erg jammer. Prijs en kwaliteit is allang niet meer in verhouding.
Maik Van Nugteren
een maand geledenzondag 2 julie dacht ik gezzelig naar indiane jones te gaan speciaal hier om eten en drinken tijdens de film te nuttigen. na 20 min van de film hebben we 1 grimbergen dubbel en 1x bitterganituur besteld 30 min later nog niks niemand maar vervolgens wel bij andere mensen van alles brengen nog 20 min gewacht komt er een meisje aan dat we nog geen welkoms drankje hebben gehad die hoefde we niet en wel gevraagd of de andere bestelling nog komt ze zegt ja na deze bestelling en loopt weg tot aan einde van de film niks gekregen wel betaald hele film geergerd omdat het niet kwam en knorrig naar ons frituur ik ben naar de bar gegaan om verhaal te halen wel een vriendelijke vrouw en wilde me goed helpen heb wel het geld terug gekregen maar voor de rest geen compensatie maar ik heb nu totaal niet volledig kunnen genieten van de film erg. had graag bijv. een korting voor de volgende x dat we komen gezien en het dan wel bewijzen dat het lukt. vandaar de 1ster
Yvonne Schuur
een week geledenHeerlijke bioscoop. Voelt echt luxe. Alleen bleek mijn stoel nat te zijn en daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik weg ging. :-)