Google Reviews

3,6
148 reviews
  • Jan Verhagen
    Jan Verhagen
    3 weken geleden

    Nou nou Atelier, wat een zacht-agressieve reactie op reviews. Jezelf in de slachteroffer hoek zetten van de cancel-cultuur is een slappe reactie op slechte reviews en niet bepaald toepasselijk (of heb je met je handjes ergens gezeten waar het niet hoort? :-) ). Laten we het we het er maar bij houden dat je gefrustreerd bent van een groot aantal negatieve reviews, die je wellicht ook wel verdient zult hebben. Ik zal mijn drie sterren daarom wat secuurder toespitsen: Een liter water verkopen voor 12,50 euro is NIET ok (inkoopprijs max 1 euro). Geen enkel stromend water hebben bij een 15-tal Dixi's en 5 pispalen buiten is geen prettige ervaring. Ook had het als extra effect dat de wc's binnen consequent enorm druk waren, want mensen wassen nou eenmaal WEL graag hun handen. Daarentegen heb ik mij uitstekend vermaakt met de muziek en de gezellige sfeer. Leuk dat er een zwembad was, en dat er voldoende zitgelegenheid was. De BBQ was van prima kwaliteit. En voor de goede orde, je hebt volledig gelijk dat mensen niet zelf achter de bar dienen te kruipen of agressief horen te reageren op personeel (ze mogen echter best boos worden, herken het verschil). Het personeel was soms inderdaad wat matig in de uitvoering van hun werk, ik raad je ook aan dat je dan zelf aanwezig bent (of een goede manager) om erop toe te zien dat ze prettig zijn voor de gasten en het bij te sturen. Bij mijn bezoek lijkt dat niet te zijn gebeurt (maar wellicht had je een matige batch personeel op die dag die niet meer kon opbrengen). Het was dus een gemixte ervaring qua organisatie, en dat verdient dus drie sterren. Als je het in de toekomst beter doet, krijg je weer meer sterren, dat is hoe reviews werken. Jij kunt reviews gebruiken om te verbeteren, en anderen mogen zeer zeker wel weten wat de ervaringen zijn geweest, en zelf bepalen of de betreffende persoon wel reëel was met die review. Veel succes met het verbeteren van Atelier, want ik vind het een geschikte locatie met veel potentieel! Ik hoop dat je wat aan mijn review hebt!

  • Sam Postma
    Sam Postma
    2 weken geleden

    1 ster is te veel voor de service die je hier krijgt. Echt een rommeltje op alle fronten. Voorbeeld: Voor betaling gevraagd om een bonnetje (zakelijk), afgerekend, vervolgens niet gekregen. Ook niet na herhaaldelijk vragen. Dagen later alsnog geprobeerd om bonnetjes terug te krijgen door te bellen en fysiek langs te komen met de Creditcard afschriften. Guess what...

  • W Janssen
    W Janssen
    in de afgelopen week

    Airco deed het niet het was bloedheet binnen. Best armoedig. Toiletten, ja meervoud, deden het niet. Lange wachttijden daardoor. Voor de rest waren de Desperado's lauw, Bacardi was na een paar uur al op pfffff, muziek was goed en gratis parkeren ook positief.

  • Marijn Samuels
    Marijn Samuels
    3 maanden geleden

    Niet normaal duur. Met kingsnight werd er 25 euro entree betaald, oke, dat is nog te overzien. Bij binnenkomst moest je echter meteen nog 8 euro aftikken voor een kluisje. Als je een flesje water mee had voor na het feest mocht je dat alsnog niet in het kluisje doeb, maar werd dat direct weggegooid. Bij de bar hangt geen lijst met dingen die je kon bestellen, dus ook geen prijzen. Als je wat besteld moet je maar hopen dat het er is, en dat de barman de goede prijs aangeeft. Er stonden overigens veel te weinig barmensen dus 10-20 minuten wachten voordat je kon bestellen was geen uitzondering. Dan tot slot nog het meest bizarre...als je binnen naar de wc wilde, moest je daar ook 2,50 voor betalen. Het alternatief: er stond buiten een dixie ... De eigenaar van deze afgetrapte schuur heeft echt geen enkele vorm van schaamtegevoel...

  • Charlotte Degenkamp
    Charlotte Degenkamp
    3 maanden geleden

    Laatst op een mooi zonnige dag een drankje gedaan, qrcode om te bestellen werkte niet; maar ook geen personeel die op het terras iets zinnigs deed - behalve samen sigaretten roken. Dus naar binnen waar eerst wordt gemeld dat je met de qrcode dient te bestellen, yes sherlock als dat kon dan hadden we dat gedaan, desondanks toch volhardend en een drankje besteld en gewacht op de bestelling om vervolgens aan een zeer smerige tafel (alle tafels even goor) plaats te nemen met uitpuilende asbakken…. Ben bang dat Atelier zijn glans is verloren, het is nu gewoon een vies terras op een bedrijventerrein met de fijnstof van de A10 neerdalend in je drankje. Dan maar ergens anders heen, fijne zomer en succes

Review schrijven

Geef een antwoord

Gesloten

Openingstijden

  • maandag Gesloten
  • dinsdag 12:00 - 23:00
  • woensdag 12:00 - 23:00
  • donderdag 12:00 - 23:00
  • vrijdag 12:00 - 05:00
  • zaterdag 15:00 - 05:00
  • zondag 15:00 - 23:00