Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,4
165 reviews
  • Dominique Rotsaert
    Dominique Rotsaert
    5 maanden geleden

    We verbleven er 3 nachten(1° week september). Uitstekende ligging. Vriendelijke ontvangst, gedienstig, mooie kamer en ontbijt met voldoende keuze aan vlees, kaas, brood... MAAR : we stelden vast dat onze kamer NIET of bijna niet gepoetst werd; verluchting in kamer maakt heel veel lawaai en is, vooral 's nachts, HEEL STOREND!!!! (kon niet verholpen worden) Ook het interieur van het hotel oogt slordig is DRINGEND toe aan een GROTE POETSBEURT. Besluit : te duur voor zijn prijs (570 Euro voor 3 nachten + parkeervignet).

  • victoria richard
    victoria richard
    2 maanden geleden

    Na een te vieren jubileum met met mijn vrouw zijn we weer n keer terug geweest in het hotel van Fagel. We hebben een van de nieuwe kamers mogen verblijven. Dat was een geweldig ervaring. Netjes, schoon, sfeervol en avontuurlijk. We hebben er zeker van genoten. Het personeel heeft ons in de watten gelegd met hun gastvrijheid en verzorging van alles. Alles was prima geregeld. Lekker warm bad en heerlijk ontbijt. Na deze twee nachten verblijf zullen we zeker weer n keer terug keren. Dank jullie wel voor de goede zorgen. Maar dan wel in de zomer zodat we ook van de geweldige buitenruimte gebruik kunnen maken.

  • Doke Lucassen
    Doke Lucassen
    een maand geleden

    Wat een heerlijk hotel is dit! Centraal gelegen en toch rustig genoeg en leuk ingericht. Ik kreeg een gratis upgrade naar een suite en er lag een handgeschreven kaartje op het bed. Heel fijn! Goed ontbijt met voldoende keuzes: yoghurt, fruit, zoet en hartig brood en beleg, wafels en een gebakken of gekookt eitje of een American pancake kan ook. Voor de koffie of theedrinkers: dat kun je om de hoek gratis pakken! Op je kamer is ook een koffiezetapparaat en waterkoker aanwezig. Favoriet voor mij is toch wel het comfortabele bed en dat je de beschikking hebt over zowel een bad als een douche. Leuk detail: De kamers zijn vernoemd naar figuren uit Alice in Wonderland. Enige nadeel: Als je licht slaapt zoals ik, zouden oordopjes wel fijn zijn, want het is wat gehorig als iemand door de gang loopt of praat. Dit heb ik ook als tip meegegeve

  • Benjamin Stevens
    Benjamin Stevens
    2 maanden geleden

    Op een geweldige locatie gelegen midden in het centrum van Den Haag is dit prachtige Boutique Hotel gelegen. Zeer ruim opgezette en moderne kamer met echt een super luxe badkamer welke was voorzien van zowel een ligbad als een ruime inloopdouche! Echt een feestje om in te ontspannen na een heerlijk dagje winkelen in het prachtige Den Haag. Heerlijk geslapen in een rustige omgeving en wat een heerlijk matras! Het ontbijt was lekker en uitgebreid . Personeel super vriendelijk niks was teveel gevraagd ik kreeg zelf een rondleiding door het hotel waarin uitgebreid werd verteld over de historie van het gebouw. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

  • Jean STEENSELS
    Jean STEENSELS
    2 maanden geleden

    EEN WAARSCHUWING ! Ik had hier “vlug” een kamer geboekt: ik geef op de website van het hotel DO 15-Dec in maar krijg de boodschap dat het hotel op die datum geen kamers meer vrij heeft, maar de website stelt andere data voor. Ik was OK met 16-Dec, maar uiteindelijk heb ik dan, zonder het te beseffen 17-Dec geboekt: misleidende website maar eigenlijk wel mijn verantwoordelijkheid. Slechts bij aankomst in het hotel bleek mijn foute boeking, maar het hotel was op dat moment ook voor 16-Dec reeds volgeboekt. De hotelkamer was vooruitbetaald, maar de receptie-medewerkster annuleerde dadelijk de boeking in de website van het hotel en garandeerde me dat, indien de kamer tussen vrijdagnamiddag en zaterdag avond (een zéér druk toeristisch weekend) alsnog verhuurd zou worden, het hotel de betaalde som zou terugstorten. Zoals verwacht gaf de website van het hotel op 17-Dec aan dat ALLE kamers van het hotel verhuurd waren. Op mijn vraag, 3 dagen later, naar de timing van de terugstorting krijg ik een mail, nu van de hotel manager (mijnheer van Dam) dat er geen terugstorting kon gebeuren (omdat hij de kamer op ZA 17-Dec NIET zou verhuurd hebben …). Ik heb zéér veel gereisd (meer dan 1000 hotels wereldwijd: gaande van hotels in “the middle of nowhere” naar de allerbeste hotels op wereldvlak) maar ben NOOIT geconfronteerd geweest met zo’n gebrek aan klantvriendelijkheid gekoppeld aan zo'n stuntelige uitleg om een gemaakte garantie niet te moeten nakomen. DAAROM DEZE WAARSCHUWING EN ONDERSTAAND ADVIES Daar zoiets meestal geen alleenstaand geval is, heb ik de hotel-reviews op Google, Trip Advisor en Booking eens nagekeken (incl de respons van het hotel). Doe dat, zeker voor dit hotel, in alle geval voordat je boekt. Kijk vooral naar minpunten (voor jou samengevat hieronder) en beoordeel of ze voor jou relevant zijn: - Locatie is zeer goed, 100% mee akkoord (wij kennen dit stadsdeel van tientallen bezoeken) - Boeking en receptie: slechte opvolging van afspraken en klachten, 15 minuten bij de buitendeur moeten wachten voordat een medewerker de receptie opende, na 18.00 uur is er geen personeel meer aanwezig. - Brandveiligheid: een typische review stelt “Op een avond ging het brandalarm af en er was geen personeel aanwezig. Wij als gasten hebben ons zelf moeten regelen met de brandweer. De brandweer kon het alarm niet afzetten, dat kon alleen de eigenaar doen, maar die bleek aan de andere kant van het land te zitten.” - Afwerking van het hotel: zeer vele reviews stellen dat de renovatie rommelig is gedaan (klusjesman versus een vakman), regelmatig badkamer zonder warm water, afhankelijk van de kamer +/- 40 trappen tussen slaapkamer en toilet die zeer steil zijn en kleine ongelijke treden hebben, een weliswaar groot terras maar vervallen en met vuile stoelen, een gebrek aan privacy (buren kijken tot in de badkamer), een wirwar aan elektrische kabels en bedradingen, etc - Temperatuurregeling: in de zomer in principe geen airco, soms geen ramen die je kan openzetten en zelfs geen ventilator, in de winter is de verwarming onvoldoende krachtig om de kamer te verwarmen (dunne muren en enkel glas) - Onaangename geuren in het hotel - Lawaai: een aanpalende Ierse bar geeft veel geluidsoverlast (’s avonds tot 12 en soms 3 uur en ‘s morgens vanaf 6 uur), zeer gehorige kamers (te weinig isolatie tussen gangen en kamers, krakende vloeren, verluchting die veel lawaai maakt) - Onvoldoende schoonmaak wordt zeer vaak aangehaald: de badkamer werd tijdens een verblijf van 5 dagen nooit schoongemaakt, een koppel moest de spinnenwebben van het plafond halen, stoffige kamers, de batterijen van de IKEA lampen rond de badkamer spiegel waren leeg, de "schone" handdoeken stonken (muf, beschimmeld), bij aankomst was het toilet niet schoongemaakt. - Ontbijt: zowel positieve als echt negatieve ervaringen: zeer eenvoudig, boter was reeds 4 maand vervallen en de vervang vlootjes eveneens, te weinig personeel, etc

Review schrijven

Geef een antwoord

Gesloten

Openingstijden