Inloggen

Categorieën

Google Reviews

4,3
17.078 reviews
  • Dieter wappie 4 life
    Dieter wappie 4 life
    7 maanden geleden

    Zolang kinepolis meewerkt aan de discriminatie via QRcode kom ik en ik hoop wie dit leest ook NIET MEER! Trouwens betalen om een met subliminale propaganda doorspekt, voorspelbaar hollywood misbaksel te mogen kijken terwijl ik op nog meer ongezonde snacks sabbel en uiteraard de grootste beker frisdrank erbij kap... lijkt mij echt geen topamusement... dan geniet deze 30-er liever van de echte dingen, de eerlijke & prachtige "dingen des levens" 🙏

  • Jens Van Loon
    Jens Van Loon
    een jaar geleden

    De IMAX-ervaring was nieuw voor mij. Als fervente cineast was dit een spannend avontuur om te beleven. Echter door drukte en Covid-19 zaten we redelijk vooraan in de zaal, bij een normale voorstelling geen probleem. Aangezien IMAX zo groot is was dit nu WEL een probleem. Er was hiervan niks van vermeld, ik kreeg hoofdpijn van de locatie van de stoel. Ik zou dit toch vermelden of zelfs die eerste rijen weghalen, die zijn ECHT NIET geschikt bij het IMAX scherm, en om daar dan zo een heus bedrag voor te betalen is dat héél jammer en voelt het als weggesmeten geld. Voor de rest is en blijft Kinepolis een topervaring, keer op keer!

  • Geert Baeten
    Geert Baeten
    2 maanden geleden

    Helaas zit het nog altijd regelmatig vol met luidruchtige en ronduit boertige Hollanders. Praten tijdens de film, niet enkel fluisteren maar ongegeneerd met luide stem hele conversaties voeren alsof ze op café zitten. Het blijft een pest waar Kinepolis niets aan doet. Besparing op (bewakings)personeel waarschijnlijk, en het sms-meldingssysteem dat ervoor in de plaats kwam is meer een service-stunt dan een werkelijke hulp. Vroeger was er tenminste af en toe nog eens een hostess die een ronde langs de zalen deed. Kinepolis Antwerpen is te vermijden helaas. Spijtig want we gingen er vroeger bijna wekelijks.

  • lescle Jackpot
    lescle Jackpot
    10 maanden geleden

    wel leuk en anders, mooi inkom decoratie met die gele vuurvonk symbool met het water blauw teken en het fontein. Net een draak of slang Dat. Ook met al die trappen lagen en goed overzicht om de uit te komen filmen te bezichtigen aan de begin wanden. binnen kan je zelfs de machines bedienen om de tickets zelf te kopen of je aan de kassa's te refereren met klein of papieren geld waardèn. Zeker nu met de 4D mode moet je eens binnenkort proberen. Grootse scherm in breedte met trailers, amusements tijdens het wachten met de playstation, beeldende letterkunde boodschaps referenties, zitstijlen en reclame folders en natuurlijk wat je kan kopen met het snoep en drank.

  • Wim Delfs
    Wim Delfs
    6 maanden geleden

    Zonet onze zelf betaalde maar vervallen tickets proberen te verlengen via de klantendienst. Medewerker loket had begrip gezien de huidige Corona-situatie maar klantendienst niet. We hadden de tickets zelf aangekocht via Ekivita. Het weegt hun duidelijk zwaar om twee betaalde tickets niet te willen verlengen. Klantvriendelijk is dit niet. We hadden ook tickets van comicstation Antwerpen. Vervallen. Zelfde situatie. Plopsa nam dit bedrijf ook nog over na een faillissement en heeft zopas onze tickets verlengd. Ook van voor de concrete lockdown. Zonder probleem. Wat een verschil bij manier van denken. Plopsa go go go. Kinepolis boe boe boe. Met alle begrip voor het volgen van de vervaldatum. Maar een beetje begripvol zijn kennen ze dus niet. Jammerlijke reactie.

Review schrijven

Geef een antwoord

Gesloten

Openingstijden