LAB111 is een eigenzinnige cult cinema gevestigd in een monumentaal oud pathologisch anatomisch laboratorium in Amsterdam. Onze eigenwijze programmering bestaat uit bijzondere classics en frisse perspectieven die tot de verbeelding spreken, aanzetten tot nadenken en inspireren. Van verdiepende documentaires en moderne klassiekers tot onconventionele genrefilms.
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Boris
3 maanden geledenZeer onbehulpzame ervaring aan de balie toen ik mijn kaartje wilde ophalen, maar mijn Cinevillepas niet werkte. Alles laten zien: mijn Cinevillenummer, mijn actieve account, de reservering, etc. Het was voor iedereen duidelijk dat dit een puur technisch probleem was. Na 20 minuten van alles proberen mocht ik niet meer naar binnen omdat ik toen "te laat" was. Veel overleg onderling, teksten als "dit zijn de regels" en frasen als "het is hier de Pathé niet waar je halverwege binnen kan komen lopen" 🤦🏼 Dat weet ik, daarom vind/vond ik deze plek ook zo leuk...1 plekje in de zaal bleef leeg, naast mijn vrienden, maar ik mocht er niet zitten. Zonde deze computer-says-no-mentaliteit, het is de Pathé niet!! Reactie op jullie response: opmerkelijke reactie, want we hebben met de baliemedewerkers 15 min naar mijn actieve account, accountnummer en afschriften zitten kijken…
Angelina Schoutens
een maand geledenLeuke sfeer! De homemade drankjes zijn erg lekker en de pizza's hebben een heerlijk dunne bodem.
Merel
3 maanden geledenLAB is echt de leukste bios in Amsterdam, super gezellige sfeer en leuke bar (ook als je geen film komt kijken) met lekkere natuur wijntjes. De selectie van films is uniek, ze draaien bijvoorbeeld ook veel internationale kleine art house movies en veel oude klassieker met daarbij de grote films.
Corine Koornneef
6 maanden geledenHele gave locatie, mooie zalen met lekkere stoelen, vriendelijk personeel!
B B
5 maanden geledenAfschuwelijke ervaring! Wat een heerlijk avondje film had moeten worden, werd een verschrikkelijk stressvol bezoek. Met dank aan het personeel, dat uit volledig incompetente amateurs lijkt te bestaan. Ik had mijn oog laten vallen op de vertoning van een onafhankelijke documentaire. Als iemand met zowel een persoonlijke als professionele belangstelling voor dit genre (werkzaam bij de NPO) vind ik het vooral leuk wanneer de maker aanwezig is om de film persoonlijk toe te lichten. Omdat er aanvankelijk iemand mee zou gaan met een kortingskaart, en ik hier op de website geen duidelijke info over kon vinden, had ik hierover gebeld. Dit moest ik een aantal keer doen, want telkens kreeg ik iemand anders aan de telefoon die het ook niet precies wist. Uiteindelijk bleek mijn metgezel toch niet mee te kunnen, maar ook de aanschaf van een gewoon ticket met een nationale bioscoopbon werd op de website niet helder aangegeven. En dus belde ik nogmaals, een dag voor de voorstelling. Ik kreeg te horen dat dit inderdaad niet online kon, maar niet gevreesd, ik kon telefonisch reserveren. Ik heb nog gecheckt of ik niet langs moest komen om alvast te betalen, maar dat hoefde echt niet, zolang ik maar ruim op tijd aanwezig was. Waarom, dat begreep ik pas de volgende dag… Een half uur voor aanvang meldde ik mij bij de kassa. Daar zocht een jongeman het systeem door, maar kon nergens mijn naam vinden. Wist ik zeker dat ik had gereserveerd? Hoe laat had ik gebeld? Hij zocht nog op een paar andere plekken in de computer. Het duurde en het duurde… Niets. Helaas, hij kon niets voor mij betekenen. De voorstelling was uitverkocht, pech voor mij. Natuurlijk liet ik het daar niet bij zitten. Heel vervelend, want ik was er voor iets leuks en nu moest ik op mijn strepen gaan staan. Ik vroeg om zijn leidinggevende. Enigszins morrend stond de jongen op en liep weg. 5 minuten later keerde hij terug in het bijzijn van zijn collega, de ondervraging en het zoeken in de computer begon van voren af aan. De uitkomst was hetzelfde: pech gehad. Ik kon nog wel op een reservelijst geplaatst worden, maar moest dan wachten tot de voorstelling officieel was begonnen en er nog een kaart over zou zijn (van iemand wiens reservering blijkbaar wél was gelukt). Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wanneer ik het begin van een film mis. Eigenlijk hoeft het van mij dan niet meer. Ik had inmiddels bijna een half uur met het incompetente personeel staan bakkeleien en moest nu nog minutenlang wachten in de hoop dat er iemand niet kwam opdagen en ik bij de gratie gods nog een zitplaats kon krijgen. Nog even een kopje koffie of een snel toiletbezoek zat er niet meer in, dit was wachten, aftellen en nagels bijten. En ondertussen waren de beste plaatsen vergeven. Uiteindelijk pakte het nog goed uit, want er bleef wonder boven wonder een kaartje over, en de voorstelling begon bovendien ook iets verlaat, waardoor ik niets miste. Wel liep de computer vast toen ik eindelijk een kaartje MOCHT kopen, wat voor nóg meer oponthoud en stress zorgde. Van het personeel ontving ik verder niets dan wat gemompelde excuses; geen korting, geen koffie, er kon niets extra’s van af. De voorstelling was goed, maar ik heb zeker een half uur nodig gehad om te ontstressen – niet waar ik voor gekomen was! De bar heb ik niet kunnen checken en de rest van de sfeer ook niet kunnen proeven, daar was namelijk geen tijd voor. En na afloop wilde ik na deze ervaring liefst zo snel mogelijk weg. Al met al een waardeloze bedoening, zwaar teleurstellend!