Lucky’s Bowling kan met recht een designbowlingbaan worden genoemd en is daarmee uniek in Nederland. De industriële locatie is ingericht met hoogwaardig designmeubilair van topinterieurmerken DutchBone en Zuiver en krijgt door details en vintageafbeeldingen een gezellige en huiselijke sfeer.

Categorieën

Locatie

Google Reviews

3,7
205 reviews
  • St Vater
    St Vater
    4 maanden geleden

    Waardeloos!!! Constant storing en mensen willen er niets van weten… betaald heb je al… ook tweede keer het zelfde gedoe en mensen bij de balie waren minder dan hulpzaam - niet gaan!

  • Stein Vromen
    Stein Vromen
    2 weken geleden

    Kwalitatief uitermatend teleurstellend. even een klein potje bowlen met wat maten werd snel een koortsdroom. Half uur en 12 euro later en je krijgt een miezerig schaaltje met 6 zompige hapjes voor je geschoven. Frietjes waren wel te beuken. Ook mochten we niet in de ballenbak. Wat een afgang. wel nog een ster voor de mooie muziek. Wat een ballen tent.

  • Dominika Gryz
    Dominika Gryz
    in de afgelopen week

    Nooit meer voor mij en mijn omgeving. Door de jaren heen achteruit zien gaan en nu was de druppel. Reservering gemaakt en betaald. Zoon met vrienden erheen, voor een verjaardag, helaas iets fout gegaan met de reservering en de betaling. En zo werd hij weggestuurd. Screenshot van betaling gestuurd… en toen werd er alsnog gezegd geen plek dus of om 22 uur terug komen en betalen. Geen oplossing gelijk bieden voor een korter potje niks. Betaling is niet binnen. Toch zelf erheen gegaan en gevraagd om de manager. De medewerker had meer klantgerichte cursussen gehad dan de manager zelf. (Als het al de manager was) Eerst in twijfel trekken of de reservering bij de juiste locatie is gedaan, dat dus aangetoond toen te horen gekregen dat het reserveringssysteem waterdicht is, afschrift getoond. Daarna te horen gekregen dat ik de eerste klant ben waar dit bij was gebeurd sinds zij dit systeem gebruiken, dat de reservering niet goed was doorgekomen, kreeg van de jongens te horen dat toen zij op mij aan het wachten waren een gezin ook weg was gestuurd met hetzelfde probleem en dat het kindje verdrietig was, omdat die zij had in het bowlen. Eerst zeggen dat er allemaal oplossingen zijn en als je erop door vroeg werd er geen antwoord gegeven en trok die zijn woorden terug en kwam terug op zijn woorden, stem verheffen, schuilen achter het systeem welke wettelijk is opgebouwd en dus geen fouten maakt, niet uit laten praten, telkens in de rede vallen, nog net niet stampvoetten en dat bij de kassa/bar met allemaal andere klanten. Aangegeven dat deze fout van het bedrijf is en dat ze van hun probleem mijn probleem maken en dat dit niet kan. Toen, nadat besef kwam dat hij zichzelf en het bedrijf voor schut zette, nog op een dwingende toon zeggen dat ik mee moest lopen. Haalde toen een medewerker erbij en zelfs toen was de man niet gekalmeerd. Luisterde niet, de opties werden ineens anders, eerst zou ik maandag ochtend op zelf aangewezen tijdstip gebeld worden over het geld door de medewerker en later werd het ergens die maandag want ja hij kon niet op de rekening kijken, begrijp ik, maar je verziekt een verjaardag van gasten. Was geen zinnig woor met deze onbeschofte man te voeren. Om maar de beginnen dat die aankwam en erg neerbuigend zegt hallo dame….waar zijn de normen en waarden van mevrouw meneer gebleven ipv neerbuigende dame enz. Zeker ouder dan de beste man. Dat kon die ook niet hebben daarover aangesproken te worden. Ben benieuwd waar dit op uit gaat lopen en of ik nog gebeld ga worden. Wel betaald geen product geleverd gekregen…. 🤔 Kortom een gesprek met een kleuter is nog productiever dan dit gesprek.

  • Ricky Fiji
    Ricky Fiji
    2 maanden geleden

    Wij reserveerde voor 1,5 uur maar kregen maar 1 uur op ons spel. Dit werd uiteindelijk opgelost door een extra half uur plus 10 minuten extra voor de moeite bij ons spel te zetten. vervolgens moesten we van baan wisselen en was de machine om de 5 minuten kapot, vielen pionnen zomaar om of bleef de baan op tilt. We verloren hier speeltijd aan. Toen ik er wat van zei werd er door het personeel gezegd dat we al extra minuten hebben gekregen en ze er niets aan kunnen doen. Slechte zaak

  • Hind Kippetje
    Hind Kippetje
    een maand geleden

    Het systeem is totaal waardeloos. Banen doen het niet, geen terugbetaling, geen compensatie. Het enige wat je krijgt is een domme mail of lekker wachten tot dat er een baan beschikbaar is en hopen dat die het doet. Je kan liever je geld pinnen en aan een ezel voeden krijg je meer plezier uit.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden