Geen relaxte ervaring. We mochten niet kaarten met kaarten die we zelf hadden meegenomen want; "Dammen is het spel dat we hebben uitgekozen." De shisha zelf was oke, niet zoveel smaak als dat ik had gewild en er staat niks met alcohol op het menu. Dus gewoon een biertje of wijntje zat er ook niet in. We zagen de schimmel op het plafond zitten en werden over anderhalf-twee uur tijd 1 keer gevraagd of we een drankje wilde. Beetje jammer allemaal...
We zijn 40 minuten naar u toe gereden, maar het bleek dat uw etablissement gesloten was en er geen informatie was over de reparatie van uw etablissement.
Shisha smaakjes niet meer lekker. Ik denk dat ze niet origineel smaakjes hebben en service is heel slecht je word met nul procent respect behandeld. Ik heb nergens zo slecht service. En de prijzen zijn gestegen en ze vervangen de houdkool een keer, tweede keer zegt die drooge medewerker tegen je!! Je moet nieuwe kopje kopen we vervangen de kooltjes alleen maar een keer. Ik raad niet aan.
1 ster service
1 ster sfeer
1 ster shish
Na een leuke avond eten met mijn vrienden vonden we het toepasselijk om de avond af te sluiten bij een lounge. We besloten Nova te kiezen.
Het begon goed en we kregen een plekje om te zitten. Helaas begon de service steeds slechter te worden hoe langer we daar zaten. Op een gegeven moment hadden we nieuwe kooltjes nodig. Na een aantal keer vragen kregen we nog steeds geen kooltjes en werden er zelfs 'nieuwe'' regels verteld die er nooit waren.
In conclusie: Slechte service. Ze doen aardig in het begin, maar wanneer ze meer geld kunnen verdienen door je niet meer te helpen en nieuwe klanten jouw plek te geven, dan doen ze dat met plezier.
Disanne
een maand geledenGeen relaxte ervaring. We mochten niet kaarten met kaarten die we zelf hadden meegenomen want; "Dammen is het spel dat we hebben uitgekozen." De shisha zelf was oke, niet zoveel smaak als dat ik had gewild en er staat niks met alcohol op het menu. Dus gewoon een biertje of wijntje zat er ook niet in. We zagen de schimmel op het plafond zitten en werden over anderhalf-twee uur tijd 1 keer gevraagd of we een drankje wilde. Beetje jammer allemaal...
Василий Матершев
4 weken geledenWe zijn 40 minuten naar u toe gereden, maar het bleek dat uw etablissement gesloten was en er geen informatie was over de reparatie van uw etablissement.
Kanaan Alhiraki
7 maanden geledenShisha smaakjes niet meer lekker. Ik denk dat ze niet origineel smaakjes hebben en service is heel slecht je word met nul procent respect behandeld. Ik heb nergens zo slecht service. En de prijzen zijn gestegen en ze vervangen de houdkool een keer, tweede keer zegt die drooge medewerker tegen je!! Je moet nieuwe kopje kopen we vervangen de kooltjes alleen maar een keer. Ik raad niet aan. 1 ster service 1 ster sfeer 1 ster shish
ray
4 maanden geledenGoede service, vriendelijk personeel en Uitstekende shisha. Zeker een aanrader ! De lekkerste smaken zijn mi amor en appelmint.
Amaru Signore
2 jaar geledenNa een leuke avond eten met mijn vrienden vonden we het toepasselijk om de avond af te sluiten bij een lounge. We besloten Nova te kiezen. Het begon goed en we kregen een plekje om te zitten. Helaas begon de service steeds slechter te worden hoe langer we daar zaten. Op een gegeven moment hadden we nieuwe kooltjes nodig. Na een aantal keer vragen kregen we nog steeds geen kooltjes en werden er zelfs 'nieuwe'' regels verteld die er nooit waren. In conclusie: Slechte service. Ze doen aardig in het begin, maar wanneer ze meer geld kunnen verdienen door je niet meer te helpen en nieuwe klanten jouw plek te geven, dan doen ze dat met plezier.