Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,4
9.298 reviews
  • Massimiliano Simbula
    Massimiliano Simbula
    een week geleden

    Wat ouder theater maar langzaamaan wel gemoderniseerd. Shop recentelijk verbouwd. Vriendelijk personeel en schone nette toiletten. IMAX zaal is mooi en indrukwekkend. Groot theater met voor alles wat wils.

  • A. Tehr
    A. Tehr
    4 maanden geleden

    Parkeren is duur. Kan met OV en dichtbij bioscoop. In de omgeving zijn er veel winkels en restaurants.

  • Reinald Dijkstra
    Reinald Dijkstra
    9 maanden geleden

    Mooie grote en nette bioscoop vlakbij de Johan Cruijff arena in Amsterdam. Op de begane grond zit de zelfbedieningswinkel voor wat drinken en popcorn. Daarna moet je een grote stijle trap omhoog naar de 3e etage voor de bioscoopzalen. Helaas was bij ons bezoek de roltrap buiten bedrijf. Wij zaten in zaal 11, wat prachtige medium grote zaal is, naar de film ‘Kungfu Panda 4’ te kijken. Zowel de stoelen, geluid als beeldscherm waren uitstekend. De zaal zelf was schoon en netjes (niet na afloop/ wat maken sommige mensen er een bende van). De toiletten op de 2e etage waren verder schoon en netjes.

  • Elsewhere
    Elsewhere
    3 weken geleden

    Fijne zalen met goede stoelen. Subliem geluid in alle zalen. De beste zitplaatsen zijn in het weekend vaak gereserveerd door vermoedelijk abonnementhouders die vervolgens in groot aantal niet komen opdagen. Hierdoor kun je alskaartjeskoper nooit een goede zitplaats (tov het scherm) te pakken krijgen. Als de film begonnen is mogen van mij de deuren op slot. Er komen grotere groepen tot een kwartier na aanvang van de film hard kletsent en zwaaiend met lampje op de telefoon, nog binnen. Ellende ! Prijzen tickets, snoep, en frisdrank zijn ook belachelijk (hoog). Ah is tegenover de bios bij de arena :-). Nette en aardige medewerkers.

  • Dominus Bacon
    Dominus Bacon
    3 maanden geleden

    Slechte ervaring met manager bij Pathé arena. Op 22 september 21:50 uur was ik bij Pathé Arena gegaan voor een filmvoorsteling maar mijn ervaring werd helaas behoorlijk overschaduwd door de manier waarop ik ben behandeld. Bij aankomst bleek mijn vrije kaartje niet gescand te kunnen worden, hoewel ik deze netjes via Pathé Amsterdam noord heb gekregen. In plaats van op een rustige en behulpzame manier de situatie te onderzoeken, werd ik meteen aangesproken alsof ik iets verkeerds had gedaan. De manager deed zich voor alsof ik een fraudeur was, wat een uiterst ongemakkelijk en vernederend gevoel gaf. Na een ongemakkelijk moment , en nadat ik meerdere keren had uitgelegd dat het ticket geldig was, lukte het hen uiteindelijk toch om het kaartje te kunnen invoeren. Hoewel ik uiteindelijk de film kon kijken weliswaar 10 min verlaat, bleef het gevoel hangen dat ik op een zeer onjuiste en klantonvriendelijke manier ben behandeld. Aandachtspunten: * Klantenservice: Als manager veel voorzichtiger omgaan met het benaderen van klanten wanneer er technische problemen zijn. Het zonder bewijs verdenken van fraude is niet alleen onprofessioneel, maar ook respectloos. * Communicatie: Een betere uitleg over de oorzaak van het probleem en een rustigere aanpak zouden veel hebben geholpen om de situatie te de-escaleren. Ik hoop dat Pathé arena met name de manager in kwestie de omgang met dit soort situaties verbetert, want het heeft de ervaring voor mij behoorlijk verpest.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden