Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,3
6.903 reviews
  • Oya Halisoglu
    Oya Halisoglu
    een week geleden

    Zaal 5 was gigantisch. Relax stoelen zitten heel erg lekker. Was gezellig met kinderen. Top

  • arjen v
    arjen v
    een maand geleden

    Slechte ervaring bij Pathé De Munt Ik wil mijn frustratie uiten over de slechte service bij Pathé De Munt in Amsterdam. Onlangs kocht ik een ticket aan de kassa, maar later ontdekte ik dat het onmogelijk was om dit online te annuleren. Dit is al vervelend genoeg, maar het werd nog erger. Omdat annuleren online niet lukte, reed ik op maandag helemaal vanuit Ede naar Amsterdam om mijn ticket aan de kassa te annuleren. Eenmaal daar vertelde het personeel mij dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Dit deed ik de volgende dag, in de hoop dat zij het probleem zouden oplossen. Maar tot mijn verbazing verwees de klantenservice mij weer terug naar Pathé De Munt. Ik had letterlijk de dag ervoor al bij Pathé De Munt gestaan, en nu moest ik weer dezelfde rit maken? Dit is ronduit belachelijk en toont een gebrek aan duidelijke communicatie en klantgerichtheid. Een bioscoopbezoek hoort plezierig en stressvrij te zijn, maar deze ervaring was precies het tegenovergestelde. Pathé, dit moet beter! Zorg ervoor dat annuleren van tickets eenvoudiger wordt en dat klanten niet van het kastje naar de muur worden gestuurd. Voorlopig kom ik hier niet meer terug.

  • Emre Yalcin
    Emre Yalcin
    een maand geleden

    Ik wou met een vriend naar smile 2 en we hadden online tickets gehaald, (we zijn 16 dus het mag gewoon), en in de website stond niks over ID. Maar we hadden geen ID bij ons. Eerst werden we naar binnengelaten, en 10 minuutjes in de film worden we naar buiten gehaald en weggestuurd. We kregen ons geld niet terug en moesten weg. Ik had ook heel veel eten gehaald die nu zonde zijn. De medewerkers en de manager waren echt sukkels en onvriendelijk. Geef me fk geld terug Pathé

  • Zineb Hemmet
    Zineb Hemmet
    2 maanden geleden

    Review: Teleurstellende ervaring bij Pathé De Munt We hebben een zeer vervelende situatie meegemaakt bij Pathé De Munt. Na enorm uitgekeken te hebben naar de film Gladiator, mochten we uiteindelijk niet naar binnen. Ik was samen met mijn zoons, waarvan één geen fysiek ID bij zich had, maar wel een foto ervan op zijn telefoon. Ondanks dat ik als ouder aanwezig was en een digitale kopie van zijn ID kon laten zien, werd ons de toegang geweigerd. De manager en zijn assistent waren zeer geïrriteerd en absoluut niet bereid om enige coulance te tonen. Wat een gezellige avond had moeten worden met mama en haar zoons, eindigde in een flinke domper. Een teleurstellende ervaring die onze avond volledig verpest heeft.

  • Donddeerrooppp Jonnghhuuu
    Donddeerrooppp Jonnghhuuu
    een maand geleden

    Beste lezer, Ik vind het jammer dat de projectoren te vel zijn ingesteld. Daardoor ontstaat er een korrelig beeld op het doek. Vooral bij velle scenes, buiten of veel wit, dan zie je alle oneffenheden van de doek zelf. Allemaal omdat de projectoren veel te sterk in helderheid zijn afgesteld. Ja is erg jammer. Hopelijk kan je hier mee een beter afstelling vinden zodat overbelichting tegen wordt gehouden.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden