Goede ervaring, bioscoop is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer. De zalen zijn ruim, hebben zeer comfortabele stoelen en de geluidskwaliteit was perfect. Daarnaast was het personeel ook erg vriendelijk.
Bios is oke. Ticket 4D online besteld. Avatar gekeken. Ik vind het jammer dat bezoekers een zooitjes in de cinema gaan maken en zo maar eigen troep achterlaten. Overal is troep vooral popcorn op de stoelen.
20230910
Need my chilled vanilla latte fix! ✔💯
Goed bereikbaar met openbaar vervoer. De bioscoop heeft 12 zalen en laatst is daarbij ook de DOLBY cinema bijgekomen en de 4DX zaal voor een echte real experience is ook echt een aanrader.
Overigens genoeg plekken om dan uiteten te gaan. (Probeer de pastafactory! )Als je de kalverstraat uitloopt vanaf centraal dan ben je er in principe er al. De populaire maar vooral lekkere patatzaak Vleminck is 5 min loopafstand er vandaan.
Prima bioscoop, maar ook weer niet heel bijzonder. Dolby Cinema zaal is wel echt vet qua geluid. Nadeeltje is weer dat de subwoofer (ik vermoed van de Dolby Cinema zaal) hoorbaar is in andere zalen, wat niet altijd prettig is als in de ene zaal een dikke actiefilm draait en in de andere zaal een wat rustigere film.
Echt een nare ervaring gehad met een medewerkster van Pathé de Munt. Een van ons had een lange hoofddoek aan (ghimaar) waar wij vervolgens door werden genegeerd. Wij waren er eerder. Iedereen werd geholpen, wij niet. Het was overduidelijk op een gegeven moment dat je werd genegeerd. En dan nog niet te beginnen over de toon van deze medewerkster.
Ik heb uiteindelijk een klacht indiend via de klantenservice van Pathe. Hierin heb ik zo uitgebreid mogelijk de situatie uitgelegd en mijn e-mail achter gelaten over wat er precies is gebeurd. Na een maand geen terugkoppeling gehad. Ik moest er weer naar vragen.
Antwoord van de manager: kan zich er niet in herkennen, want ze is er niet bij geweest.
De medewerkster zou zijn aangesproken op haar gedrag. Op welk gedrag precies vraag je je dan af?
Manager herhaalt dit politiek correct riedeltje: iedereen moet zich veilig voelen en gelijk behandeld worden, om vervolgens er bij te zeggen dat zij als manager er niet bij is geweest, dus er niks over kan zeggen.
Geen ecxuses, geen direct contact. Geen enkele vorm van klantvriendelijkheid en enkel via de klantenservice willen communiceren.
Racisme anno 2023 wordt door Pathe de Munt op deze wijze afgewimpeld.
Tot zover hun gelijkwaardige behandeling. Het is je geld en tijd totaal niet waard!
Rutger de Groot
2 maanden geledenGoede ervaring, bioscoop is makkelijk bereikbaar via openbaar vervoer. De zalen zijn ruim, hebben zeer comfortabele stoelen en de geluidskwaliteit was perfect. Daarnaast was het personeel ook erg vriendelijk.
A. Tehr
4 maanden geledenBios is oke. Ticket 4D online besteld. Avatar gekeken. Ik vind het jammer dat bezoekers een zooitjes in de cinema gaan maken en zo maar eigen troep achterlaten. Overal is troep vooral popcorn op de stoelen.
Miki Liu
een week geleden20230910 Need my chilled vanilla latte fix! ✔💯 Goed bereikbaar met openbaar vervoer. De bioscoop heeft 12 zalen en laatst is daarbij ook de DOLBY cinema bijgekomen en de 4DX zaal voor een echte real experience is ook echt een aanrader. Overigens genoeg plekken om dan uiteten te gaan. (Probeer de pastafactory! )Als je de kalverstraat uitloopt vanaf centraal dan ben je er in principe er al. De populaire maar vooral lekkere patatzaak Vleminck is 5 min loopafstand er vandaan.
Dick Tump (theawesomedick)
4 weken geledenPrima bioscoop, maar ook weer niet heel bijzonder. Dolby Cinema zaal is wel echt vet qua geluid. Nadeeltje is weer dat de subwoofer (ik vermoed van de Dolby Cinema zaal) hoorbaar is in andere zalen, wat niet altijd prettig is als in de ene zaal een dikke actiefilm draait en in de andere zaal een wat rustigere film.
Sennaa Nour
2 maanden geledenEcht een nare ervaring gehad met een medewerkster van Pathé de Munt. Een van ons had een lange hoofddoek aan (ghimaar) waar wij vervolgens door werden genegeerd. Wij waren er eerder. Iedereen werd geholpen, wij niet. Het was overduidelijk op een gegeven moment dat je werd genegeerd. En dan nog niet te beginnen over de toon van deze medewerkster. Ik heb uiteindelijk een klacht indiend via de klantenservice van Pathe. Hierin heb ik zo uitgebreid mogelijk de situatie uitgelegd en mijn e-mail achter gelaten over wat er precies is gebeurd. Na een maand geen terugkoppeling gehad. Ik moest er weer naar vragen. Antwoord van de manager: kan zich er niet in herkennen, want ze is er niet bij geweest. De medewerkster zou zijn aangesproken op haar gedrag. Op welk gedrag precies vraag je je dan af? Manager herhaalt dit politiek correct riedeltje: iedereen moet zich veilig voelen en gelijk behandeld worden, om vervolgens er bij te zeggen dat zij als manager er niet bij is geweest, dus er niks over kan zeggen. Geen ecxuses, geen direct contact. Geen enkele vorm van klantvriendelijkheid en enkel via de klantenservice willen communiceren. Racisme anno 2023 wordt door Pathe de Munt op deze wijze afgewimpeld. Tot zover hun gelijkwaardige behandeling. Het is je geld en tijd totaal niet waard!