Eerste keer 4D, èn in Pathé. Top film ervaring. Het is ècht een extra dimensie bovenop de 3D. De 3D was ook top! De 4D stoel zit niet geweldig maar echt wel comfortabel genoeg. Je kunt andere spullen in een kluisje doen, en die zijn GRATIS! (TOP) Versnapering vooraf te koop, keus genoeg, en ja...zoals in ALLE bioscopen aan de prijs. Niet duurder dan andere bioscopen. 3D bril moet je wel apart aanschaffen voor 2eu p/st.
Wij hebben vanuit de punten van ING bank een flinke korting kunnen krijgen. Dus al met al topervaring voor acceptabele prijs. Je doet t niet bij iedere film...maar ik kijk ook niet iedere film in de bios.
Je kunt nog een fijn afzakkertje boven in de bar nemen, met een mooi overzicht in de stad. Overal vriendelijk personeel, je kunt halverwege de film gewoon nog extra versnaperingen halen.
Fijne grote bioscoop met heerlijke stoelen!
Op het moment dat wij er waren lag de grond vol met popcorn, we zullen maar zeggen dat dit een moment opname was
Op zondagmiddag, 80+ km gereden, €64 euro tickets, om met 2 kids naar specifieke animatiefilm te gaan: Vanaf moment 1 slecht / hartstikke onscherp beeld. Online gemeld aan klantenservice: Melden via SMS aan werknemers eindhoven. Gedaan. Reactie: We gaan kijken. Na 20 min niets gehoord. Weer SMS sturen, resultaat: We kunnen tijdens de film dit niet verder onderzoeken / oplossen. Je mag NU uit de film om een vrijkaart te komen halen. Aangegeven dat we toch niet met 2 kinderen zomaar weer uit de film kunnen gaan, om op een ander moment weer 80+ km te rijden?
Met beeld alsof we in 1980 waren, de film doorstaan. Achteraf meerdere mensen bij de klantenservicebalie in de bioscoop en wordt medegedeeld: We hebben dit probleem in zaal 1 al meer dan een week en Pathé technici krijgen het niet opgelost. Maar aangezien jullie zijn gebleven, krijg je popcorn en een drankje.
Het was dus al bekend dat de kwaliteit slecht is, je zegt daar niets van en laat mensen €16 per kaart betalen voor beroerde kwaliteit? Aangeboden compensatie: Popcorn en drink voucher. Popcorn lust ons gezin haast niet (maar iets anders kan niet) en betekend dat we dan nog een keer moeten terugkomen (80km) en het dan maar de vraag is of er wel fatsoenlijk beeld is?
Contact opgenomen met Pathe "klantenservice" via contactformulier, antwoord: Jullie hadden toch kunnen gaan en naar een andere film kunnen gaan? Maar we komen toch voor een specifieke film, met 2 kinderen? Niet op goed geluk en we zien wel wat er draait?
Er wordt niet ingegaan op feit dat het al meer dan een week slechte kwaliteit was en dat dit ook bekend was. Het feit dat we 40+ km enkel moeten rijden voor een teleurstelling, lijkt Pathe te ontgaan, want we kunnen een andere keer terugkomen?
Contact met de 'klantenservice' heeft vooral de toon: Jammer dat u hier geen gebruik van maakt, u had kunnen gaan, ofwel: Het ligt niet aan Pathe dat u een vervelende ervaring heeft en zich niet gehoord voelt.
Na meerdere mails over en weer, waar pathe iedere keer hetzelfde antwoord geeft: "vervelend voor u, u had kunnen gaan, u krijgt popcorn, wij doen er alles aan om passende oplossing te bieden (!?), toch maar besloten om een review te schrijven om andere mensen te informeren over de servicegerichtheid van Pathé.
Pas dus op als je een klacht hebt en niet in de buurt woont, want dan zijn de passende oplossingen van pathe helemaal niet passend.
Pathe heeft ons enorm gemotiveerd om in de toekomst naar andere bioscopen te gaan en ik hoop dat Pathe eens kritisch gaat kijken naar de betekenins van service in het woord "klantenservice"
Prettige grote bioscoop met comfortabele zetels. Online tickets gekocht. Werkt allemaal vlot via de Pathé app. Tickets scannen en doorlopen. Horeca deel ruim en netjes opgezet. Prijzen best fors maar ja popcorn hoort erbij toch? Sanitair schoon en modern. Stoelen en beeld/geluid kwaliteit top!
Paar keer hier geweest nu. De bioscoop is modern ingericht met relax seats die je kan verstellen. Echter het eten en drinken is enorm duur. Ook kan je niet cash betalen. Een heel groot minpunt. Weinig personeel actief. Zalen zijn wel netjes onderhouden. De reclame is echter lang eer de film begint
Ray de Jager
2 weken geledenEerste keer 4D, èn in Pathé. Top film ervaring. Het is ècht een extra dimensie bovenop de 3D. De 3D was ook top! De 4D stoel zit niet geweldig maar echt wel comfortabel genoeg. Je kunt andere spullen in een kluisje doen, en die zijn GRATIS! (TOP) Versnapering vooraf te koop, keus genoeg, en ja...zoals in ALLE bioscopen aan de prijs. Niet duurder dan andere bioscopen. 3D bril moet je wel apart aanschaffen voor 2eu p/st. Wij hebben vanuit de punten van ING bank een flinke korting kunnen krijgen. Dus al met al topervaring voor acceptabele prijs. Je doet t niet bij iedere film...maar ik kijk ook niet iedere film in de bios. Je kunt nog een fijn afzakkertje boven in de bar nemen, met een mooi overzicht in de stad. Overal vriendelijk personeel, je kunt halverwege de film gewoon nog extra versnaperingen halen.
Roel
een maand geledenFijne grote bioscoop met heerlijke stoelen! Op het moment dat wij er waren lag de grond vol met popcorn, we zullen maar zeggen dat dit een moment opname was
Ruud van Heesch
in de afgelopen weekOp zondagmiddag, 80+ km gereden, €64 euro tickets, om met 2 kids naar specifieke animatiefilm te gaan: Vanaf moment 1 slecht / hartstikke onscherp beeld. Online gemeld aan klantenservice: Melden via SMS aan werknemers eindhoven. Gedaan. Reactie: We gaan kijken. Na 20 min niets gehoord. Weer SMS sturen, resultaat: We kunnen tijdens de film dit niet verder onderzoeken / oplossen. Je mag NU uit de film om een vrijkaart te komen halen. Aangegeven dat we toch niet met 2 kinderen zomaar weer uit de film kunnen gaan, om op een ander moment weer 80+ km te rijden? Met beeld alsof we in 1980 waren, de film doorstaan. Achteraf meerdere mensen bij de klantenservicebalie in de bioscoop en wordt medegedeeld: We hebben dit probleem in zaal 1 al meer dan een week en Pathé technici krijgen het niet opgelost. Maar aangezien jullie zijn gebleven, krijg je popcorn en een drankje. Het was dus al bekend dat de kwaliteit slecht is, je zegt daar niets van en laat mensen €16 per kaart betalen voor beroerde kwaliteit? Aangeboden compensatie: Popcorn en drink voucher. Popcorn lust ons gezin haast niet (maar iets anders kan niet) en betekend dat we dan nog een keer moeten terugkomen (80km) en het dan maar de vraag is of er wel fatsoenlijk beeld is? Contact opgenomen met Pathe "klantenservice" via contactformulier, antwoord: Jullie hadden toch kunnen gaan en naar een andere film kunnen gaan? Maar we komen toch voor een specifieke film, met 2 kinderen? Niet op goed geluk en we zien wel wat er draait? Er wordt niet ingegaan op feit dat het al meer dan een week slechte kwaliteit was en dat dit ook bekend was. Het feit dat we 40+ km enkel moeten rijden voor een teleurstelling, lijkt Pathe te ontgaan, want we kunnen een andere keer terugkomen? Contact met de 'klantenservice' heeft vooral de toon: Jammer dat u hier geen gebruik van maakt, u had kunnen gaan, ofwel: Het ligt niet aan Pathe dat u een vervelende ervaring heeft en zich niet gehoord voelt. Na meerdere mails over en weer, waar pathe iedere keer hetzelfde antwoord geeft: "vervelend voor u, u had kunnen gaan, u krijgt popcorn, wij doen er alles aan om passende oplossing te bieden (!?), toch maar besloten om een review te schrijven om andere mensen te informeren over de servicegerichtheid van Pathé. Pas dus op als je een klacht hebt en niet in de buurt woont, want dan zijn de passende oplossingen van pathe helemaal niet passend. Pathe heeft ons enorm gemotiveerd om in de toekomst naar andere bioscopen te gaan en ik hoop dat Pathe eens kritisch gaat kijken naar de betekenins van service in het woord "klantenservice"
Tom de Fouw
3 weken geledenPrettige grote bioscoop met comfortabele zetels. Online tickets gekocht. Werkt allemaal vlot via de Pathé app. Tickets scannen en doorlopen. Horeca deel ruim en netjes opgezet. Prijzen best fors maar ja popcorn hoort erbij toch? Sanitair schoon en modern. Stoelen en beeld/geluid kwaliteit top!
Danny Frissen
een maand geledenPaar keer hier geweest nu. De bioscoop is modern ingericht met relax seats die je kan verstellen. Echter het eten en drinken is enorm duur. Ook kan je niet cash betalen. Een heel groot minpunt. Weinig personeel actief. Zalen zijn wel netjes onderhouden. De reclame is echter lang eer de film begint