Accepteren geen contant geld. Super klant ovriendelijk. Je sluit gewoon mensen uit.
Heel jammer. Als ik dan vraag of er een oplossing voor is, word me verteld dat ik gewoon moet pinnen. Ja, top.
De personeels waren vriendelijk. Ik ben nieuw hier en ik was een beetje zenuwachtig omdat ik alleen naar Guardians of the Galaxy keek en het was om 8 uur 's avonds tot 11 uur. Ik heb mijn sjaal kwijt gehad maar dankzij werd het gevonden door de personeels.
Jammer genoeg geen review mogelijk voor Pathe in het algemeen. Daarom hier vermeld.
Via de Pathe website probeer je kaartjes te kopen.
- Iedere keer werkt de log-in niet meer (invalid emailadres, wachtwoord onbekend, etc)
- Weer een nieuw account aanmaken (wat schijnbaar iedere keer kan, met hetzelfde emailadres)
- Kaartjes aankopen is heel onhandig. Bestelling komt niet door, geen bevestiging (weer opnieuw doen)
- De aangekochte kaartjes verschijnen wel in de email, maar niet in de 'Tickets' via jouw Pathe account. Staan niet onder 'Tickets', niet onder 'Mijn films'. Dit is al bij 4 films gebeurd
Dit kan echt beter.
Denise Tavakoli
4 maanden geledenMn tickets waren voor een late voorstelling,erg fijn..niemand was er.op een blauwe maandag;heerlijk
J Garcia
een week geledenAccepteren geen contant geld. Super klant ovriendelijk. Je sluit gewoon mensen uit. Heel jammer. Als ik dan vraag of er een oplossing voor is, word me verteld dat ik gewoon moet pinnen. Ja, top.
zinnirah Laila Nur Huda
11 maanden geledenDe personeels waren vriendelijk. Ik ben nieuw hier en ik was een beetje zenuwachtig omdat ik alleen naar Guardians of the Galaxy keek en het was om 8 uur 's avonds tot 11 uur. Ik heb mijn sjaal kwijt gehad maar dankzij werd het gevonden door de personeels.
Richard P
3 maanden geledenJammer genoeg geen review mogelijk voor Pathe in het algemeen. Daarom hier vermeld. Via de Pathe website probeer je kaartjes te kopen. - Iedere keer werkt de log-in niet meer (invalid emailadres, wachtwoord onbekend, etc) - Weer een nieuw account aanmaken (wat schijnbaar iedere keer kan, met hetzelfde emailadres) - Kaartjes aankopen is heel onhandig. Bestelling komt niet door, geen bevestiging (weer opnieuw doen) - De aangekochte kaartjes verschijnen wel in de email, maar niet in de 'Tickets' via jouw Pathe account. Staan niet onder 'Tickets', niet onder 'Mijn films'. Dit is al bij 4 films gebeurd Dit kan echt beter.
N
5 maanden geledenZe lieten ons niet naar binnen gaan we moesten 1 half uur wachten slechtste Pathé ooit