We hadden een familie dag met activiteiten en eten. Bij aankomst stond het gebak op tafel en er was geen mogelijkheid om zelf een soort gebak te kiezen.
We begonnen na een prima uitleg aan oud-Hollandse spelletjes, je hoeft geen prijs aan het eind te verwachten maar dat is prima.
Toen begonnen we aan de steengrill, we hadden juist hiervoor gekozen omdat dit ook binnen kan en dat is wel zo handig in oktober met een 4 maanden oude baby in ons gezelschap.
Tot onze verbazing werden we buiten in de tocht aan een tafel geplaatst zonder dat dit gecommuniceerd was vooraf. Er was absoluut geen mogelijkheid om binnen te eten (terwijl daar wel een grote tafel vrij was). Na een half uur wachten kregen we eindelijk ons eerste drankje, een half uur later kwam eindelijk een warme kom soep. Ondertussen kwam er nog een groep die buiten geplaatst werd, zij vroegen of ze binnen konden zitten en dat was (tot onze verbazing) geen probleem.
Na bijna anderhalf uur buiten kou kleumen waren we het zat en vroegen we geïrriteerd opnieuw om een tafel binnen. Deze keer kon dat wel, bij de tafel die eerder ook al leeg was.
Het eten was prima maar de bediening is traag, leveren bestellingen niet of half. De communicatie is ook ronduit slecht.
Kortom, wij komen hier zeker geen tweede keer.
Van vrijdag t/m zondag hebben we mt zijn tweeën een hotel lodge gehuurd. Voor twee nachten vrij prijzig, maar we hebben er voor gekozen dit te boeken dus op zich prima.
Echter bij aankomst leek het een opeenstapeling van slechte ervaringen:
- We kwamen aan in een hotel lodge die niet verwarmd was (8 graden binnen). Ook de verwarming deed het niet. Receptie gebeld en toen bleek dat we een andere hotel lodge aangewezen hadden gekregen waarvan we niet op de hoogte waren gebracht (degene die we geboekt hadden had een gesprongen leiding)
- De app wilde niet bijwerken, waardoor we de deur niet op slot konden doen. Bij het verlaten van de lodge werd ons verzocht bij de receptie een "toegangspasje" af te halen omdat de app niet naar behoren werkte bij ons de medewerker deed onze lodge op slot. Dit hebben we gedaan en toen we 's avonds laat terugkwamen deed de kaart het niet. Het noodnummer gebeld en zeker 10 minuten in de regen staan wachten. De man van de technische dienst was non-empatisch en interesseerde de situatie werkelijk niets. Ook wist hij niet hoelaat de receptie 's ochtends open zou gaan.
- De gordijnen waren met elkaar omgeruild, waardoor we de ruiten niet konden bedekken voor onze privacy. Hier hebben we drie keer om moeten vragen.
- Bij het restaurant werd nauwelijks aandacht aan ons geschonken. We wisten dus ook niet of we mochten plaatsnemen of niet. Dit had niet zo zeer te maken met de horeca medewerkers: die waren erg druk en deden hun werk goed. Misschien handig als er een collega bij komt?
- De afvoer van de gootsteen in de badkamer stonk voortdurend naar riool. Het hele weekend hebben we water in de gootsteen laten staan om de stank te verdrijven
- Bij het uitchecken leek het de dame die ons hielp werkelijk geen zak te interesseren wat onze ervaring was. "Oh, vervelend" kon er nog net af.
Afgezien van de vriendelijke en hardwerkende horecamedewerkers en schoonmakers is er werkelijk niets positief aan dit recreatiepark. We hebben nog nooit zoveel negatieve punten meegemaakt in een weekend/vakantie accomodatie.
Ik hoop dat de boshoek zich eens flink achter de oren krabt. Ik lees over de laatste paar maanden alleen maar zeer negatieve dingen en heb dit helaas zelf aan den levende lijve mogen ondervinden.
Één ding is zeker: hier kom ik nooit weer!!
Hele slechte service! En ook geen contact meer te krijgen met de klantenservice! Wat een vuile nasmaak na een paar leuke nachten weg…
We hadden met een groep van 11 personen 2 bungalows geboekt met grillhuisje. Voor de eerste avond hadden daarom voor 11 personen een grillpakket besteld (2 weken van te voren!) á €20pp, wat via het recreatiepark geregeld zou worden. Om 16:00 die eerste zaterdag kregen we een smsje dat de grillpakketten niet op voorraad waren… probeer dan nog maar is voor 11 personen avond eten te regelen! Er kon vanuit de Boshoek helaas geen passende oplossing gevonden worden en we werden heel onaardig en slecht geholpen. Ze lieten ons, in ons aangehuurde huisje, zonder eten zitten. Ook hebben we nu 5 dagen later onze €220 nog niet terug gehad!! Al meerdere malen contact gehad via hun whatsapp nummer maar helaas… Wat een verschrikkelijke service! Als ik 0 sterren bij de service kon zetten deed ik dat.
We hadden een dubbel chalet voor 16 personen. Beide vaatwassers waren kapot, een is uiteindelijk weer werkend gekregen. 1 Badkamer met schimmel en een bad (waarin gedoucht moet worden) die eigenlijk thuishoort op een vuilstort. Huisje ook niet schoon opgeleverd. Helaas niet getroffen met de accommodatie. Daarnaast was de accommodatie erg krap voor zestien personen.
Een van ons gezelschap zat op de glamping, zonder verwarming met 2 zeer kleine kinderen. Rond twee uur 's nachts uiteindelijk overgeplaatst naar een huisje. Ipv compensatie diende er
bijbetaald worden.
Management van dit park wil tot op heden geen enkele compensatie geven. Niet voor het huisje of voor de glamping.
Dit is eigenlijk ongelofelijk voor zo een groot recreatiepark.
Leuk uitziend park maar de service is bagger.
We hadden een safaritent geboekt om daar 2 nachten te verblijven.
Eenmaal savonds aangekomen in de safaritent deed de kachel het niet. gelukkig lag ons 10 maanden oude baby onder 2 dekens vredig te slapen.
We besloten om maar eerst te douchen en daarna verder te kijken. Tot onze verbazing was de douche ijskoud en deze werd ook maar niet warm.
Terug in de tent deed de kachel het nog niet en hebben het noodnummer gebeld.
De jongen kwam en heeft uit 4 leegstaande tenten kachels gehaald die het allemaal niet deden. Later uit de mail van de boshoek kwam dit door achterstallig onderhoud ( te lang niet gebruikt)
Wat nou als er in alle tenten families zaten met jonge kinderen waarvan alle kachels het niet doen?
Met de vraag of hij nog naar de douche kon kijken was het antwoord : "ze gaan nu toch niet meer douche" Het was namelijk al 01:30. Want ja als het 6 graden is en je staat koud te lijden in een tent waarvan er geen enkele kachel het doet wil je best wel warm douche...
Oplossing voor het douche probleem was maar om in het sanitair gebouw te gaan douche. Na de vraag of we anders bij de buren konden douche was dit geen probleem en was "gelukkig" de deur open.
ah fijn, oplossing van de beste jongen was straalkachels halen die ze in de bouw gebruiken en deze aanzetten. Dit leek me geen goed idee omdat deze kachels best gevaarlijk kunnen zijn in een tent.
Uiteindelijk konden we voor 1 nacht worden overgeplaatst naar een 4 persoons chalet waar we om 10:00 weer uit moesten want deze was verhuurd. (bleek uiteindelijk niet zo te zijn)
In de ochtend naar de receptie gelopen om een oplossing te zoeken een leidinggevende te spreken. Hier kregen we het antwoord. Stuur maar een mail.
Zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd.
Korte samenvatting mail. Ze vonden dat ze genoeg voor ons hadden gedaan en willen ons geld niet terug geven. Pas in de 2e mail die we stuurden kregen we een excuus en alleen de mededeling dat ze ons geld niet kunnen teruggeven.
Verder stonden er punten in de mail van de vakantiecoach die niet gebeurd en gezegd waren.
Kortom.
slechte service en willen hun fouten niet toegeven. Geen leidinggevende aanwezig op het park om problemen te verhelpen of mensen te woord te staan.
Je krijgt het gevoel alsof je niet serieus wordt genomen en alsof het ze weinig interesseert!
Astrid Oudendorp
3 maanden geledenWe hadden een familie dag met activiteiten en eten. Bij aankomst stond het gebak op tafel en er was geen mogelijkheid om zelf een soort gebak te kiezen. We begonnen na een prima uitleg aan oud-Hollandse spelletjes, je hoeft geen prijs aan het eind te verwachten maar dat is prima. Toen begonnen we aan de steengrill, we hadden juist hiervoor gekozen omdat dit ook binnen kan en dat is wel zo handig in oktober met een 4 maanden oude baby in ons gezelschap. Tot onze verbazing werden we buiten in de tocht aan een tafel geplaatst zonder dat dit gecommuniceerd was vooraf. Er was absoluut geen mogelijkheid om binnen te eten (terwijl daar wel een grote tafel vrij was). Na een half uur wachten kregen we eindelijk ons eerste drankje, een half uur later kwam eindelijk een warme kom soep. Ondertussen kwam er nog een groep die buiten geplaatst werd, zij vroegen of ze binnen konden zitten en dat was (tot onze verbazing) geen probleem. Na bijna anderhalf uur buiten kou kleumen waren we het zat en vroegen we geïrriteerd opnieuw om een tafel binnen. Deze keer kon dat wel, bij de tafel die eerder ook al leeg was. Het eten was prima maar de bediening is traag, leveren bestellingen niet of half. De communicatie is ook ronduit slecht. Kortom, wij komen hier zeker geen tweede keer.
Glenn Wolbers
een maand geledenVan vrijdag t/m zondag hebben we mt zijn tweeën een hotel lodge gehuurd. Voor twee nachten vrij prijzig, maar we hebben er voor gekozen dit te boeken dus op zich prima. Echter bij aankomst leek het een opeenstapeling van slechte ervaringen: - We kwamen aan in een hotel lodge die niet verwarmd was (8 graden binnen). Ook de verwarming deed het niet. Receptie gebeld en toen bleek dat we een andere hotel lodge aangewezen hadden gekregen waarvan we niet op de hoogte waren gebracht (degene die we geboekt hadden had een gesprongen leiding) - De app wilde niet bijwerken, waardoor we de deur niet op slot konden doen. Bij het verlaten van de lodge werd ons verzocht bij de receptie een "toegangspasje" af te halen omdat de app niet naar behoren werkte bij ons de medewerker deed onze lodge op slot. Dit hebben we gedaan en toen we 's avonds laat terugkwamen deed de kaart het niet. Het noodnummer gebeld en zeker 10 minuten in de regen staan wachten. De man van de technische dienst was non-empatisch en interesseerde de situatie werkelijk niets. Ook wist hij niet hoelaat de receptie 's ochtends open zou gaan. - De gordijnen waren met elkaar omgeruild, waardoor we de ruiten niet konden bedekken voor onze privacy. Hier hebben we drie keer om moeten vragen. - Bij het restaurant werd nauwelijks aandacht aan ons geschonken. We wisten dus ook niet of we mochten plaatsnemen of niet. Dit had niet zo zeer te maken met de horeca medewerkers: die waren erg druk en deden hun werk goed. Misschien handig als er een collega bij komt? - De afvoer van de gootsteen in de badkamer stonk voortdurend naar riool. Het hele weekend hebben we water in de gootsteen laten staan om de stank te verdrijven - Bij het uitchecken leek het de dame die ons hielp werkelijk geen zak te interesseren wat onze ervaring was. "Oh, vervelend" kon er nog net af. Afgezien van de vriendelijke en hardwerkende horecamedewerkers en schoonmakers is er werkelijk niets positief aan dit recreatiepark. We hebben nog nooit zoveel negatieve punten meegemaakt in een weekend/vakantie accomodatie. Ik hoop dat de boshoek zich eens flink achter de oren krabt. Ik lees over de laatste paar maanden alleen maar zeer negatieve dingen en heb dit helaas zelf aan den levende lijve mogen ondervinden. Één ding is zeker: hier kom ik nooit weer!!
Vicky Nelis
3 maanden geledenHele slechte service! En ook geen contact meer te krijgen met de klantenservice! Wat een vuile nasmaak na een paar leuke nachten weg… We hadden met een groep van 11 personen 2 bungalows geboekt met grillhuisje. Voor de eerste avond hadden daarom voor 11 personen een grillpakket besteld (2 weken van te voren!) á €20pp, wat via het recreatiepark geregeld zou worden. Om 16:00 die eerste zaterdag kregen we een smsje dat de grillpakketten niet op voorraad waren… probeer dan nog maar is voor 11 personen avond eten te regelen! Er kon vanuit de Boshoek helaas geen passende oplossing gevonden worden en we werden heel onaardig en slecht geholpen. Ze lieten ons, in ons aangehuurde huisje, zonder eten zitten. Ook hebben we nu 5 dagen later onze €220 nog niet terug gehad!! Al meerdere malen contact gehad via hun whatsapp nummer maar helaas… Wat een verschrikkelijke service! Als ik 0 sterren bij de service kon zetten deed ik dat.
Martin Weijmans
een maand geledenWe hadden een dubbel chalet voor 16 personen. Beide vaatwassers waren kapot, een is uiteindelijk weer werkend gekregen. 1 Badkamer met schimmel en een bad (waarin gedoucht moet worden) die eigenlijk thuishoort op een vuilstort. Huisje ook niet schoon opgeleverd. Helaas niet getroffen met de accommodatie. Daarnaast was de accommodatie erg krap voor zestien personen. Een van ons gezelschap zat op de glamping, zonder verwarming met 2 zeer kleine kinderen. Rond twee uur 's nachts uiteindelijk overgeplaatst naar een huisje. Ipv compensatie diende er bijbetaald worden. Management van dit park wil tot op heden geen enkele compensatie geven. Niet voor het huisje of voor de glamping. Dit is eigenlijk ongelofelijk voor zo een groot recreatiepark.
Robbie van der Weijden
3 maanden geledenLeuk uitziend park maar de service is bagger. We hadden een safaritent geboekt om daar 2 nachten te verblijven. Eenmaal savonds aangekomen in de safaritent deed de kachel het niet. gelukkig lag ons 10 maanden oude baby onder 2 dekens vredig te slapen. We besloten om maar eerst te douchen en daarna verder te kijken. Tot onze verbazing was de douche ijskoud en deze werd ook maar niet warm. Terug in de tent deed de kachel het nog niet en hebben het noodnummer gebeld. De jongen kwam en heeft uit 4 leegstaande tenten kachels gehaald die het allemaal niet deden. Later uit de mail van de boshoek kwam dit door achterstallig onderhoud ( te lang niet gebruikt) Wat nou als er in alle tenten families zaten met jonge kinderen waarvan alle kachels het niet doen? Met de vraag of hij nog naar de douche kon kijken was het antwoord : "ze gaan nu toch niet meer douche" Het was namelijk al 01:30. Want ja als het 6 graden is en je staat koud te lijden in een tent waarvan er geen enkele kachel het doet wil je best wel warm douche... Oplossing voor het douche probleem was maar om in het sanitair gebouw te gaan douche. Na de vraag of we anders bij de buren konden douche was dit geen probleem en was "gelukkig" de deur open. ah fijn, oplossing van de beste jongen was straalkachels halen die ze in de bouw gebruiken en deze aanzetten. Dit leek me geen goed idee omdat deze kachels best gevaarlijk kunnen zijn in een tent. Uiteindelijk konden we voor 1 nacht worden overgeplaatst naar een 4 persoons chalet waar we om 10:00 weer uit moesten want deze was verhuurd. (bleek uiteindelijk niet zo te zijn) In de ochtend naar de receptie gelopen om een oplossing te zoeken een leidinggevende te spreken. Hier kregen we het antwoord. Stuur maar een mail. Zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd. Korte samenvatting mail. Ze vonden dat ze genoeg voor ons hadden gedaan en willen ons geld niet terug geven. Pas in de 2e mail die we stuurden kregen we een excuus en alleen de mededeling dat ze ons geld niet kunnen teruggeven. Verder stonden er punten in de mail van de vakantiecoach die niet gebeurd en gezegd waren. Kortom. slechte service en willen hun fouten niet toegeven. Geen leidinggevende aanwezig op het park om problemen te verhelpen of mensen te woord te staan. Je krijgt het gevoel alsof je niet serieus wordt genomen en alsof het ze weinig interesseert!