Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,1
1.143 reviews
  • Martin Weijmans
    Martin Weijmans
    in de afgelopen week

    We hadden een dubbel chalet voor 16 personen. Beide vaatwassers waren kapot, een is uiteindelijk weer werkend gekregen. 1 Badkamer met schimmel en een bad (waarin geducht moet worden) die eigenlijk thuishoort op een vuilstort. Huisje ook niet schoon opgeleverd. Helaas niet getroffen met de accommodatie. Daarnaast was de accommodatie erg krap voor zestien personen. Een van ons gezelschap zat op de glamping, zonder verwarming met 2 zeer kleine kinderen. Rond twee uur 's nachts uiteindelijk overgeplaatst naar een huisje. Ipv compensatie diende er bijbetaald worden. Management van dit park wil tot op heden geen enkele compensatie geven. Niet voor het huisje of voor de glamping. Dit is eigenlijk ongelofelijk voor zo een groot recreatiepark.

  • Floor
    Floor
    in de afgelopen week

    Zeer slechte ervaring. Safaritent doet de kachel het niet. Gebeld met het noodnummer hij moet maar liefst 5 kachels uitproberen. Die doen het ook allemaal niet. Kortom allemaal koude tenten. De douche die bij de tent zat was ook ijskoud en we moesten maar bij het sanitair gebouw douche. Hiermee zijn wij natuurlijk niet akkoord gegaan je betaalt veel voor de tent. Om 2 uur in de nacht zijn we overgeplaatst naar een huisje. Dit was wel maar voor 1 nacht en moesten we om 10 uur uit zijn. Verder werd ons vertelt dat we het netjes moesten houden omdat het verhuurd was en ze niet meer gingen schoonmaken. Dat kan echt niet natuurlijk. Onze baby van 10 maanden heeft gelukkig niks mee gekregen van de verhuizing midden in de nacht maar dit kan natuurlijk gevaarlijk zijn zo’n kou voor zo’n kleintje. De volgende dag moesten we maar naar de receptie om het te regelen. Zo gedaan zat daar iemand die eigenlijk niks voor ons kon doen en er was niemand die iets mocht beslissen en moesten maar een mail sturen naar de ‘vakantie coach’ ze moeten zich samen nog geen excuses gekregen en al helemaal geen compensatie in welke vorm dan ook. Mails die ze sturen zijn inhoudelijk ook niet goed en ze zijn niet bereid om iets op te lossen. Zeer bittere nasmaak.

  • Robbie van der Weijden
    Robbie van der Weijden
    in de afgelopen week

    Leuk uitziend park maar de service is bagger. We hadden een safaritent geboekt om daar 2 nachten te verblijven. Eenmaal savonds aangekomen in de safaritent deed de kachel het niet. gelukkig lag ons 10 maanden oude baby onder 2 dekens vredig te slapen. We besloten om maar eerst te douchen en daarna verder te kijken. Tot onze verbazing was de douche ijskoud en deze werd ook maar niet warm. Terug in de tent deed de kachel het nog niet en hebben het noodnummer gebeld. De jongen kwam en heeft uit 4 leegstaande tenten kachels gehaald die het allemaal niet deden. Later uit de mail van de boshoek kwam dit door achterstallig onderhoud ( te lang niet gebruikt) Wat nou als er in alle tenten families zaten met jonge kinderen waarvan alle kachels het niet doen? Met de vraag of hij nog naar de douche kon kijken was het antwoord : "ze gaan nu toch niet meer douche" Het was namelijk al 01:30. Want ja als het 6 graden is en je staat koud te lijden in een tent waarvan er geen enkele kachel het doet wil je best wel warm douche... Oplossing voor het douche probleem was maar om in het sanitair gebouw te gaan douche. Na de vraag of we anders bij de buren konden douche was dit geen probleem en was "gelukkig" de deur open. ah fijn, oplossing van de beste jongen was straalkachels halen die ze in de bouw gebruiken en deze aanzetten. Dit leek me geen goed idee omdat deze kachels best gevaarlijk kunnen zijn in een tent. Uiteindelijk konden we voor 1 nacht worden overgeplaatst naar een 4 persoons chalet waar we om 10:00 weer uit moesten want deze was verhuurd. (bleek uiteindelijk niet zo te zijn) In de ochtend naar de receptie gelopen om een oplossing te zoeken een leidinggevende te spreken. Hier kregen we het antwoord. Stuur maar een mail. Zo gezegd zo gedaan. Mail gestuurd. Korte samenvatting mail. Ze vonden dat ze genoeg voor ons hadden gedaan en willen ons geld niet terug geven. Pas in de 2e mail die we stuurden kregen we een excuus en alleen de mededeling dat ze ons geld niet kunnen teruggeven. Verder stonden er punten in de mail van de vakantiecoach die niet gebeurd en gezegd waren. Kortom. slechte service en willen hun fouten niet toegeven. Geen leidinggevende aanwezig op het park om problemen te verhelpen of mensen te woord te staan. Je krijgt het gevoel alsof je niet serieus wordt genomen en alsof het ze weinig interesseert!

  • Jan Sestig
    Jan Sestig
    2 weken geleden

    Gezellig weekendje met mannen hier geweest. Huisje was voor 6 personen in mijn optiek te klein. Beetje oud ook, maar wel netjes en schoon. Veel activiteiten op het park zelf. Vriendelijke bediening en lekker eten.

  • fedde stellema
    fedde stellema
    een maand geleden

    We zijn net terug van een midweek boshoek en we verbleven in een bungalow. Er zijn ons toch wel een aantal negatieve dingen bij gebleven. De foto's geven wel een duidelijk beeld over hoe schoon het huisje was. Overal dode muggen en bloedspetters op de muur. Bij het bad waren de kitranden echt te ranzig voor woorden.. Vaatwasser die niet goed schoon maakt. Beugel bij het bad en de radiator zaten onder de roest. Misten ook een plankje voor het tvbakje. Deze was gewoon op de grond gedonderd. Buitenzwembad waren onze kinderen binnen een paar minuten weer uit met blauwe lippen. Binnenzwembad is echt een gore troep. Vies water en vieze randen. Ook geen toezicht! Al met al komen wij hier helaas niet weer

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden