Google Reviews

4,1
265 reviews
  • Sandra Van Hijum
    Sandra Van Hijum
    7 maanden geleden

Hele leuke speelhal. Super vriendelijk en attent personeel. Je kunt een kaart kopen en daar geld op zetten en dan spelen. De kaart kun je ook weer bewaren voor een volgende keer. Waarom geen 5 sterren? Omdat soms best wel veel spellen buiten gebruik zijn. Maar daar kan ook een goede reden voor zijn misschien maar voor mij wel een aandachtspuntje

• Madhawie
    Madhawie
    5 jaar geleden

- Mooie Arcade Hall - Genoeg apparaten voor jong en oud - Tickets lopen soms vast in een machine. Bij sommige machines onthoud hij gelukkig wel hoeveel je nog zou krijgen - Personeel is jong en oud. Helaas ging het een en ander mis bij het aanmaken van een pas met de bijbehorende credits. Dit was wel een discussie puntje geworden en service is wat toen ontbrak. Tip: serviceverlening en denk aan de klant, wat mist - wat heeft iemand nodig - hoe kunnen we helpen - Algemene tip: veel vrienden/families spelen hier graag een paar uren. Ga na of er garderobes aangeschaft kunnen worden om ervoor te zorgen dat gasten makkelijk en vrij kunnen spelen - Goed dat er toiletten zijn - Van de 4 ticket inname machines is er meestal 1 die niet werkt (3e keer meegemaakt) - Verder erg vermakelijk, je kunt er echt plezier beleven! - Goed gelegen in Schiedam, in Euroscoop.

• Warson Chef
    Warson Chef
    4 maanden geleden