Spabron beschikt over een divers aantal authentieke sauna’s. Geniet van de aangename warmte van de sauna’s;

60 graden lichttherapie sauna
70 graden natuurbeeldsauna
80 graden sauna
90 graden sauna
houtgestookte sauna
2 infrarood sauna’s

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,4
637 reviews
  • Jethro Reesinck
    Jethro Reesinck
    2 weken geleden

    Een gezellig knus gevoel, dat is het overheersende gevoel vandaag, een locale Sauna met het gevoel dat je bij mensen thuis komt, die een uit de hand gelopen sauna verzameling in de achtertuin hebben. Bij de opgieting word er gezellig gekletst en moet de saunameester de giechelende stamgasten de stilte manen, het is een echt “ons kent ons” gevoel. Na een heerlijke ontspannen opgieting ,waarbij je letterlijk je vingers brandt op het eind, is er buiten genoeg plek voor iedereen om lekker af te koelen. Bubbelbaden snap ik vaak al weinig van maar hier was er een mooi nutteloze knop, hoe vaak je ook drukt, mijn bad had geen bubbels, gelukkig later op de dag een bubbelend bad genomen. Voor een ieder die in de buurt woont is het zeker lekker om even te ontspannen, maar vanuit Utrecht net iets te ver, als ik in de buurt ben ga ik zeker weer langs. Met dank aan het stel wat deze sauna review inspireerde, doordat ik zo enthousiast aan het vertellen was over de verschillen met andere sauna’s

  • Simone de With
    Simone de With
    3 weken geleden

    Wij komen al jaren bij deze sauna, 1 na laatste keer viel al op dat je met 2 man locker moest delen. Vandaag heel erg druk, weer locker delen. Toiletten niet schoon, meerdere mensen horen melden. Geen goede lockerverdeling zodat je met 10 man op een kluitje staat en de rest van de ruimte is leeg. Lockers waren vies, dochter trok tas van bovenkant samen met lading stof en een dop over mij heen. En dan nog de schrik van de prijsverhogingen in het restaurant. Broodje geitenkaas bijna 5 euro duurder, stukje taart bijna 5 euro, smoothie enkele euro's duurder , soep 9.95....serieus? Ook aantal behandelingen fors verhoogd. Ik snap dat het moeilijk is om zo'n bedrijf in deze periode winstgevend te runnen maar op deze manier jaag je mensen zeker weg. Velen hadden vandaag een early birth arrangement, entree met lunch voor 29.50..velen gingen echter tussen 15 a 16 uur naar huis dus daar verdien je niets op. Zorg dat eten en behandeling betaalbaar zijn, dan blijven mensen hangen, consumeren meer en hou je onder aan de streep meer over. Hygiëne probleem gemeld. Nog 1 maal aanzien of daar wat mee gebeurt en zo niet dan zijn ze ons als gasten kwijt. Ook qua eten zullen wij minder gaan consumeren. Zo'n dag moet namelijk wel leuk blijven

  • adrie sok
    adrie sok
    een maand geleden

    Wij komen regelmatig in deze sauna en zijn over het algemeen heel tevreden. Niet te groot, schoon en niet te druk. Helaas was de tweede kerstdag niet positief. Zo druk dat je in de rij moest staan voor het koude bad of de bubbelbaden. Geen ruimte meer voor handdoeken of badjassen.Ook hadden wij de indruk dat de catering het niet meer overzag (lange wachttijden) Kortom veel teveel mensen op deze dag voor de faciliteiten die deze sauna biedt. Wij zijn eerder weggegaan......

  • Jauk van der Craats
    Jauk van der Craats
    3 maanden geleden

    Op 25 oktober had ik een Early Bird arrangement besteld. Toen ik wilde lunchen nam ik plaats aan een leeg tafeltje tegenover de bar. De dames achter de bar konden dus duidelijk zien dat ik graag wat wilde bestellen. Er kwam geen reactie, ook niet nadat ik op het belletje op de tafel had gedrukt. Toe ben ik maar naar de bar gelopen. De dame achter de bar zei dat ze zo zou komen, maar ze moest even wat in het systeem zetten. Vervolgens kwam ze niet en niemand anders kwam. Toen ben ik nogmaals naar de bar gelopen en heb daar een tijdje staan wachten tot er eindelijk iemand bij me kwam. Na circa 3 kwartier wachten kon ik dus eindelijk bestellen. In die tijd kun je toch beter in de sauna zitten of in het bubbelbad. Ik heb van deze situatie mijn beklag gedaan bij het afrekenen. De dame achter de kassa zei dat ze het heel vervelend vond dit te horen…. Overigens was ik niet de enige die zo lang moest wachten. Een echtpaar naast mij werd ook zeer verdrietig van het lange wachten en de man van dit echtpaar ontplofte zowat omdat hij zag dat andere mensen die later binnen kwamen eerder werden geholpen. Hij had al zeker twee keer op het belletje gedrukt en achter de bar staan wachten. Het zou goed zijn als het personeel wat beter op de klanten zou letten en hen niet zolang laat wachten. Zoek anders een mogelijkheid om op afroep met een nummersysteem de lunch te verzorgen. Dan kunnen de mensen in de tussentijd ergens anders wachten. Ik heb een email gestuurd aan Spabron over mijn bevindingen, maar krijg geen reactie. Ook na een tweede en derde email niet. Als je belt naar hen is de verantwoordelijke persoon niet bereikbaar... De service van Spabron is dus echt niet om over te juichen!

  • Michel van Dijk
    Michel van Dijk
    3 maanden geleden

    Vorige week twee dagen naar de sauna geweest inclusief overnachting met ontbijt. Bij aankomst kreeg ik een kopje thee en moest nog even wachten voordat ik de kamer in kon. De sauna zelf waren goed, ook de doucheruimtes waren ruim en natuurlijk lekker bubbelen. Ook de Turkse stoombad kon mij bekoren. Alleen de jet stream was kapot. Verder was het drinken en eten goed. Soms moest je lang wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Maar de dames doen daar alles, dus geduld is een schone zaak :-) Veel vaste bezoekers uit de buurt die met elkaar gezellig kletsen. Daar ergerde ik me niet aan. Alles gemoedelijk en niet grootschalig. Ik kom zeker vaker terug. En voor de eerste kaar naar de sauna (naakt) viel het me allemaal mee. Je moet er van houden of niet !

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden