Een bezoek aan SpaSereen is meer dan een dagje sauna. Het is een mini vakantie in eigen land. Alles
is erop gericht om van uw verblijf een onvergetelijke gebeurtenis te maken.

SpaSereen Maarssen bevindt zich centraal in het land en toch midden in de natuur, prachtig gelegen
aan de Maarsseveense Plassen, nabij Utrecht.

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,5
2.540 reviews
  • Miss C.
    Miss C.
    een maand geleden

    Prachtige locatie aan het water, veel ligbedden buiten en een grote diversiteit aan sauna's. Ieder gast krijgt een eigen kluisje. Er wordt tussendoor veel schoongemaakt. De opgietingen zijn ieder uur en echt fantastisch. Het eten in het restaurant is erg smakelijk, het personeel altijd vriendelijk. De pokébowl is heerlijk! Voorheen stond Spa Sereen voor mij met stip op nummer 1. Sinds de overgang naarThermen Maarssen zijn er een aantal verbeterpunten: In de beautysalon is het merk van de producten veranderd, waardoor de bindweefselmassage voor het gezicht ook inhoudelijk veranderd is. Bij een behandeling van 25 minuten kreeg ik slechts 5 minuten een bindweefselmassage. De prijzen van de menukaart zijn erg hoog. Chai latte met havermelk €6,50 / glas Bianco €6,00 / salade zalm of saté €20,00. De kwaliteit is echter erg goed. Tijdens mooie dagen is het opvallend dat veel ligplekken bezet worden gehouden door louter handdoeken. Er worden wel kaartjes neergelegd dat dit gedrag ongewenst is, maar dit maakt zichtbaar weinig indruk. Er wordt veel gekletst, ook in de stilte gebieden. In het kruidenbad galmt het gekakel enorm door. Dat zorgt helaas niet voor de gewenste ontspanning. Het buitenterras heeft rechts een soort glazen kas (met open dak) en links een aantal tafels waar gerookt mag worden. De rook verspreidt zich ook over het terras. Zeer ongewenst voor een niet-roker en bovenal totaal onbegrijpelijk dat Thermen Maarssen niet geheel rookvrij is.

  • Rock As
    Rock As
    een week geleden

    We komen sinds de eerste dag naar Spa Sereen en altijd met abonnement... MAAAR Deze Sauna is niet meer wat het was : Spa Sereen is helaas Thermen geworden is een afgang voor onze maar de neiuwe eigenaar streef naar hoeveelheid bezoekers en gaat kwaliteit minder nog veel minder ! Afgieting ? Walt Disney show onzin en "spiritualiteit" geworden met verhalen maar zonder effect... zelf een opgieting die eindigt met veel roken in je longen, geen fijn gevoel en veel mensen leepen weg. OP mijn vraag aan de "Opgiter" waar komt deze "manier" welke traditie culttur ?? Antworde dat nieuwe was van de "leverancieer" uit Ierland .... Commercieel argument dus... Personeel was onaardig achter de Bar bij Capuccino bestelling en service duurt langer veel te lang...aan tafel, de broodjes waren klein en het was drukke overal ook minder schoon vloer het wordt minder vaak schoon gemaakt. de parking was vol om 16:00 uur. Ik ga mijn abonnement zekker niet verlangen hellas !!! en zoals de "nieuwe" klanten een of 2 keer per jaren komen. Maar voor mijn gezondheid confort en rust ga ik iets anders bedenken.

  • Berber Anna Porte
    Berber Anna Porte
    in de afgelopen week

    Bezoekers van het eerste uur. Gekscherend zeiden wij altijd tegen elkaar dat wij dit plekje niet door moesten vertellen. ‘Vroeger’ gingen ze voor kwaliteit en tegenwoordig is het volproppen. Al bij binnenkomst loop je een winkel binnen met allerlei producten. Commercie is key daar. Dat zie je ook aan de dynamische prijzen voor de entree. (why?? Waarom duurder maken in de weekenden? 49,50 euro!? En adverteren met ‘vanaf 33 euro’, maar nergens dat bedrag te vinden. Lekker makkelijk geld binnenharken omdat je toch weet dat er veel mensen komen) Ook het publiek lijkt zich niet te interesseren voor ‘stilte geeft rust’. Er wordt hard gepraat in alle sauna’s en als je er wat van zegt dan word je gek aangekeken. Alles is vol vol vol. Ook het all inclusive-fenomeen ‘handdoekje leggen’ heeft zijn intrede gedaan. Ligstoelen onnodig bezet gehouden. Ook het restaurant is hard achteruitgegaan. Eerder kon je nog genieten van heerlijke gerechten met lindenhoff-producten. Nu betaal je je blauw voor fantasieloze maaltijden. Een kopje gemberthee voor 4,50? Water uit de kraan mag al niet eens meer. Dat het menu niet meer te vinden is op de website zegt ook al genoeg. Navraag bij de ChatBot resulteert in een kaart zonder prijzen. Eenmaal binnen word je geconfronteerd met belachelijke prijzen. Ook hangen de stof en spinnenwebben onder de stoelen en is het personeel jong en onervaren. Kletsen wat weg en er zit totaal geen lijn in wie welke tafels pakt of kijken wie er bedient wil worden. Hoorde veel geklaag om mij heen. Jammer, maar wij zijn ons pareltje aan de maarseveense plassen kwijt. Alles wordt maar verkocht aan grote ketens. Zonde, want het was zo fijn.

  • Dan
    Dan
    een week geleden

    Mijn ervaring met Thermen Maarssen was zeer teleurstellend. Ondanks dat ik 75 km heb gereden om op hun locatie te werken, werd ik vroeg naar huis gestuurd omdat er niets te doen was. De leidinggevende, die op zondag werkt, was niet vriendelijk en toonde weinig begrip. Ze hadden drie zieke medewerkers en ondanks mijn inspanningen om te helpen tijdens deze drukke periode, bleek ik uiteindelijk niet aan hun verwachtingen te voldoen. Het gebrek aan waardering voor mijn inzet en de slechte beoordeling die ik kreeg, hebben mijn vertrouwen in dit bedrijf volledig ondermijnd. Bediening bij restaurant op 15-09-2024 in avond.

  • robwensing wensing
    robwensing wensing
    een maand geleden

    Jammer genoeg is Spa Sereen overgenomen door de Thermen groep, wij zijn bang dat Sereen in lijn met de andere Thermengroep resorts flink commercieel uitgemolken gaat worden! En hiermee zijn de diversiteit leuke persoonlijke touche gaat verliezen. Ook verdwijnt de onderlinge concurrentie steeds meer. Dit zie je duidelijk terug komen met peperdure entreeprijzen, en de prijzen en de menukaart zelfs het personeel zegt het. Ook vormt de menukaart een eenheidsworst over de Thermengroep resorts in Nederland. Wij balen hier erg van, alle mooie grote wellness gelegenheden worden opgeslokt door goed opgeleide bedrijfskundigen die vooral cashflow en marktaandeel hoog in het vaandel hebben staan. Massa is kassa! Wij moeten eerlijk zeggen dat de kwaliteit van vooral de wellness erg hoog is en ook de hygiëne is voor ons een belangrijke zaak dit is over het algemeen redelijk goed! Toch hadden we liever gezien dat er wat meer gekeken wordt naar toegankelijkheid voor net een wat breder publiek Bij Sereen is er nog die persoonlijke touché en diversiteit de menukaart zijn nog niet in lijn gebracht met de andere resorts. Vooral diversiteit en toegankelijkheid worden door ons zeer gewaardeerd.

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden