Wezen eten bij het stadspaviljoen voorafgaand aan een theaterbezoek. Wij waren ruim op tijd (2.5 uur van te voren) maar toch kregen we een beperkt menu voor theaterbezoekers voorgeschoteld zonder de mogelijkheid om uit alle opties te kiezen. Daar werd niet vanaf geweken wat jammer is.
Verder zijn de drankjes om te huilen duur (ongeveer 1.5 keer de standaard horeca prijzen)
Tot slot, het leek alsof er een aanzienlijk deel van de bediening zijn/haar eerste dag had.
Het eten was lekker verder.
eten is goed, maar erg duur voor wat er wordt geboden. De wijnkaart is belachelijk, van 5,50 (oké) tot 9,50 voor een glas pinot noir, daarbij een ober die gewoon zegt geen verstand van wijnen n te hebben. Hoofdgerechten (zoals een spaghetti bolognese voor 19,50 tot een tournedos voor 29,50) ook aan de prijs en voor een kleine portie frietjes of salade/groente/rijst vragen ze gewoon 5,- tot 8,50. Geen desserts onder de 10,-? koffie 3,75, serieus?
Eerste ervaring met het Stadspaviljoen was niet briljant, prijs/kwaliteit was niet goed: te prijzig voor wat er op tafel komt ( glas wijn €9!).
Ons gezellige avondje uit werd een teleurstelling mede doordat er die avond een bruiloft werd gevierd in het restaurant. Dus….lange wachttijden, vergeten door personeel, en eten werd lauw opgediend. Geen aandacht voor ons als gast.
Idee om als er een bruiloft wordt gehouden hele restaurant te sluiten. Nee voor ons geen herhaling en geen reclame voor de restaurants van Eveline…
Het vispannetje was erg machtig door de hoeveelheid kaas. Ook zat er bij één van de vier vispannetjes nog graten. Naast het hoofdgerecht moest friet, rijst en salade besteld worden, waarvoor geen plek was op het bord. En die bijgerechten maakte de maaltijden erg duur, waardoor de prijs kwaliteit zeer matig was.
De bediening was vriendelijk maar brak wel in gesprekken ipv even te wachten.
hete zal wel met personeelstekort te maken hebben, of met covid, maar het komt nogal onpersoonlijk over: je bestelling scannen via een QR code, meteen betalen, en dan wordt het gebracht. Het menselijk contact is daarmee geminimaliseerd en dus ongezellig. Voor mij een reden om niet perse hier naar terug te gaan.
Jasper Slob
een maand geledenWezen eten bij het stadspaviljoen voorafgaand aan een theaterbezoek. Wij waren ruim op tijd (2.5 uur van te voren) maar toch kregen we een beperkt menu voor theaterbezoekers voorgeschoteld zonder de mogelijkheid om uit alle opties te kiezen. Daar werd niet vanaf geweken wat jammer is. Verder zijn de drankjes om te huilen duur (ongeveer 1.5 keer de standaard horeca prijzen) Tot slot, het leek alsof er een aanzienlijk deel van de bediening zijn/haar eerste dag had. Het eten was lekker verder.
Rolf Prejean
3 weken geledeneten is goed, maar erg duur voor wat er wordt geboden. De wijnkaart is belachelijk, van 5,50 (oké) tot 9,50 voor een glas pinot noir, daarbij een ober die gewoon zegt geen verstand van wijnen n te hebben. Hoofdgerechten (zoals een spaghetti bolognese voor 19,50 tot een tournedos voor 29,50) ook aan de prijs en voor een kleine portie frietjes of salade/groente/rijst vragen ze gewoon 5,- tot 8,50. Geen desserts onder de 10,-? koffie 3,75, serieus?
Renske van der Linden
een maand geledenEerste ervaring met het Stadspaviljoen was niet briljant, prijs/kwaliteit was niet goed: te prijzig voor wat er op tafel komt ( glas wijn €9!). Ons gezellige avondje uit werd een teleurstelling mede doordat er die avond een bruiloft werd gevierd in het restaurant. Dus….lange wachttijden, vergeten door personeel, en eten werd lauw opgediend. Geen aandacht voor ons als gast. Idee om als er een bruiloft wordt gehouden hele restaurant te sluiten. Nee voor ons geen herhaling en geen reclame voor de restaurants van Eveline…
Pieter en Sanne
2 weken geledenHet vispannetje was erg machtig door de hoeveelheid kaas. Ook zat er bij één van de vier vispannetjes nog graten. Naast het hoofdgerecht moest friet, rijst en salade besteld worden, waarvoor geen plek was op het bord. En die bijgerechten maakte de maaltijden erg duur, waardoor de prijs kwaliteit zeer matig was. De bediening was vriendelijk maar brak wel in gesprekken ipv even te wachten.
Wiefse Coebergh
2 weken geledenhete zal wel met personeelstekort te maken hebben, of met covid, maar het komt nogal onpersoonlijk over: je bestelling scannen via een QR code, meteen betalen, en dan wordt het gebracht. Het menselijk contact is daarmee geminimaliseerd en dus ongezellig. Voor mij een reden om niet perse hier naar terug te gaan.