The Harbour Club Eindhoven is de nieuwste aanwinst van The Harbour Group. De mooie langgevelboerderij aan de Sumatralaan heeft een geweldige make-over gehad. Onder het genot van een heerlijke lunch of diner geniet u van een fantastisch uitzicht op de Karpendonkse Plas.

De gigantische open ruimte van 975 m2 met de grote bar in het hart van de zaak, een open keuken, inloop wijnkast, het serre-restaurant en geweldige terras maken dit dé place to be van Eindhoven!

Kom langs en laat je verrassen door deze unieke locatie: de immense ruimte, aquarium met schaal-en schelpdieren, de glazen wijnkast, neo popart van kunstenaar Selwyn Senatori, voldoende parkeergelegenheid en vooral: de hoogstaande kookkunsten en overheerlijke drankjes.

See you at Eindhoven!

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,0
520 reviews
  • Amaru Signore
    Amaru Signore
    2 weken geleden

    Een zeer geschikte plek om een avond uit eten te gaan. De sfeer is goed, maar helaas worden de kledingvoorschriften niet streng gehanteerd, wat in ons geval resulteerde in een persoon met heuptas, t-shirt en korte broek in ons midden. Dit heeft de stijlvolle sfeer wel geschaad. De service was perfect, er werd veel aandacht aan de klanten besteed door het personeel. Het eten is zeer goed voor de prijs die je ervoor betaald. Ik zou deze plek aanraden als je net iets meer wil dan normaal en iets minder dan fine dining.

  • Sonja Assenberg-Staarthof
    Sonja Assenberg-Staarthof
    3 maanden geleden

    Erg leuke lokatie. Eten is prima maar niet bijzonder. Alleen de sashimi zalm was voortreffelijk! Heerlijke cocktail gedronken. De friandises als dessert waren net edelstenen, zo mooi. Heerlijke muziek en super fijne bediening. De toiletten mogen wel wat meer aandacht krijgen. Die waren niet schoon en erg rommelig.

  • Isabeau Mansveld
    Isabeau Mansveld
    een maand geleden

    Op 27 maart brachten wij een bezoek aan The Harbour Club in Den Haag voor het Candymen-event. Na een positieve ervaring vorig jaar, besloten wij opnieuw te gaan. Helaas verliep de avond ditmaal ronduit teleurstellend en beneden elke verwachting. Bij binnenkomst om 19:30 bleek de show al gestart, terwijl op het ticket duidelijk stond dat deze om 20:00 zou beginnen. Hierdoor hebben wij, zonder enige voorafgaande communicatie, een aanzienlijk deel van de voorstelling gemist – waarvoor wel gewoon is betaald. Het ticket bestond uit een aanbetaling en een bedrag van €75 per persoon, inclusief een driegangenmenu. Bij aankomst kregen wij echter de reguliere menukaart voorgeschoteld. Pas nadat wij zelf navraag deden, werd ons meegedeeld dat het driegangenmenu was komen te vervallen. Noch voorafgaand aan de avond, noch bij binnenkomst is hierover gecommuniceerd. Was dit wél het geval geweest, dan hadden wij onze reservering heroverwogen en restitutie aangevraagd. De algehele sfeer was eveneens teleurstellend. De opkomst was bijzonder laag, wat kennelijk reden was om de show drastisch in te korten. Eén van de performers bevestigde ons zelfs dat de voorstelling was aangepast vanwege de lage opkomst, en adviseerde ons om “de volgende keer maar naar Amsterdam te gaan, want dit was inderdaad niet zoals het hoort.” De bediening was traag, ongeïnteresseerd en regelmatig zichtbaar bezig met hun telefoon. Het eten voldeed niet aan de gebruikelijke standaard van The Harbour Club en sloot totaal niet aan bij de prijsstelling of verwachtingen. Bij het ontvangen van de rekening, die niet overeenkwam met onze ervaring, hebben wij om de manager gevraagd. Deze nam plaats op zijn hurken naast de tafel – een houding die niet getuigt van professionaliteit of respect. Hij gaf aan pas die middag te zijn geïnformeerd over het vervallen menu, en grapte over de hoogte van de rekening, zonder enige intentie tot compensatie. Ook merkte hij op dat The Harbour Club “niet toegankelijk is voor de normale mens” en dat men daarom bezig is de prijzen te verlagen – helaas lijkt daarmee ook de kwaliteit en service flink te zijn afgenomen. Tot slot gaf de manager aan in de daaropvolgende week contact met ons op te nemen om onze klacht te bespreken. Inmiddels zijn we ruim twee weken verder en hebben wij niets meer vernomen. Dit bevestigt helaas het beeld van een organisatie waar klanttevredenheid geen prioriteit is. Een bijzonder teleurstellende ervaring – zowel inhoudelijk als qua service. Absoluut geen aanbeveling, en een pijnlijk contrast met de hoge verwachtingen en prijsstelling die The Harbour Club pretendeert waar te maken. Wij hopen desondanks alsnog spoedig iets te vernemen van de betreffende manager, en dat er alsnog verantwoordelijkheid wordt genomen voor deze avond.

  • Diango Stegeman
    Diango Stegeman
    een jaar geleden

    The Harbour Club Den Haag is mijn favoriete locatie als het gaat om Harbour clubs, ik ben natuurlijk al wat vaker in mijn eigen stad Rotterdam en de stad waar ik wat minder van houd: Amsterdam geweest maar beide weten de Service van Margy en Marnix NIET te overtreffen dit zijn oprechte toppers die ervoor zorgen dat klanten zich echt thuis voelen daar. Je kan er lekker jezelf zijn met vrienden en familie gaan eten en er genieten van de hoge kwaliteit cocktails. Het eten en de sushi is er echt top! Dit kan gewoon niet misgaan hier, ik ben nog nooit met een ontevreden gevoel naar huis gegaan! De: Who is your Daddy is een heerlijke en zoete cocktail die je echt MOET proeven! Vraag Marnix naar deze cocktail and the guy got you! Verder bestel ik daar vaak: Loaded Frites met parmezaanse kaas en truffel Mayonaise, Salmon Torch Maki, Edamame boontje, Ebi Fry Maki, brood op een plankje, Gegrilde Zeebaars, Salmon Miso en als toetje: The Chocolate Dream en de Crème Brûlée!💯👑❤️‍🔥🦅👌🏽✅️. Margy en Marnix toppers ga zo door met jullie werk en jullie vaste klant blijft komen! Groetjes Diango Stegeman (Insta: @St_Diango)

  • Pieter Kortenbach
    Pieter Kortenbach
    een maand geleden

    Vandaag een teleurstellende ervaring gehad. Wij komen hier al jaren maar dit is gelijk de laatste keer geweest. Het begon met een misverstand met betrekking tot de verjaardag van mijn vriendin. Ik heb het bewust even voorbij laten gaan om de avond niet gelijk te verpesten en in de hoop dat ze het alsnog nog tijdig zouden opmerken of bij het dessert nog iets leuks zouden doen maar helaas. Naast dat het op de reservering was gezet had ik er ook nog vooraf over gebeld of het goed was doorgekomen. Bediening zeer matig, meerdere keren moeten wenken voor wat te drinken. Bestek niet compleet. Broodje vooraf was er nog niet en ze kwamen de keuze al opnemen. Miscommunicatie. Nieuwe menu kaart en precies het dessert van onze keuze daarop was niet meer mogelijk. We konden nog wel een ander dessert van de oude kaart kiezen. Als je dan wil afrekenen is er wederom niemand die dat opmerkt, zelfs niet als je met de parkeerticket in je hand zit te zwaaien. Doorgegeven aan de manager dat we niet tevreden waren over de service maar we hadden niet de indruk dat hij enige interesse had op welke punten dat dan was. Tot slot kwamen we er in de auto achter dat de 20% korting van de april actie helemaal niet verrekend is. Gelijk geprobeerd te bellen maar de telefoon stond al op voicemail. Al met al de nodige minpunten die dan steeds verder opstapelen. Het verjaardags etentje moeten we maar snel elders even goed over gaan doen. We lachen er maar een beetje om en het eten was best prima maar we hadden wel iets meer verwacht van het nieuwe concept en de service zijn we veel beter gewend.

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden