Deze oase van rust middenin de randstad staat bekend om haar unieke en bijzondere sauna’s. De hobbitsauna bijvoorbeeld, is geïnspireerd op de bekende ‘Lord of the Rings’ films en bevat leuke details van de film. Onze uitgestrekte tuin zorgt ervoor dat je ook met mooi weer heerlijk kunt ontspannen.

5 redenen om naar Thermen Holiday te gaan

Oase van rust in de Randstad
Bijzondere faciliteiten zoals een Hobbitsauna, aquariumsauna en een bioscoopsauna
Prachtige tuin
Oosterse rustruimte
Uniek en verrassend

Categorieën

Locatie

Google Reviews

3,8
1.864 reviews
  • Karin Mostert
    Karin Mostert
    in de afgelopen week

    Mooie sauna. Het is er netjes en schoon. Genoeg sauna's. Rustruimte zou uitgebreider kunnen. In het restaurant ook weinig 'lekkere' stoelen, bijna alles is eettafel met stoelen, niet fijn om even te relaxen, wel om te eten. De horeca prijzen zijn net als in elke andere sauna absurd hoog. 12,95 voor 8 gefrituurde kaasstengels van 4 cm groot. Broodje hamburger, 21,95. Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. En de pokébowl was geen pokébowl. In een pokébowl hoort géén sla! (Stond ook niet op de kaart dat er sla in zou zitten) Mijn kom was half gevuld met sla, waarschijnlijk omdat de zure komkommer op was, die hoort er namelijk wel in, ook volgens de kaart. Jammer, ik ben gek op pokébowl, maar deze viel tegen.

  • Kirsten van Veen
    Kirsten van Veen
    een maand geleden

    Kort geleden voor de derde keer geweest. Op zich een fijn en niet al te groot sauna resort dichtbij huis. Het parkeren, zeker in de weekenden, kan lastig zijn. Groot nadeel vindt ik zelf dat het wel erg rumoerig is in alle sauna's. Er is ook geen achtergrond muziek om je af te leiden en het kan ook vrij druk zijn. Echt tot rust kom ik er niet. In de kleedkamers is weinig plek om spullen even neer te kunnen leggen als je je omkleed, daarnaast mis ik toch aparte kleedhokjes. Tip: ga niet naar de try out dagen, binnen een 1,5 uur na opening zijn bijna alle rituelen al vol of je hebt nog net een plekje om 19:00 uur 's avonds. In het restaurant gaven ze niet goed aan wat er onder het arrangement van de website valt waardoor we uiteindelijk extra drankjes hebben moeten betalen. En last but not least, denk goed na voordat je een ritueel vooraf boekt. We kregen van tevoren niet te zien wat de tijd hiervan was (dom van onze kant misschien als toen nog nieuwe sauna fans, wij dachten dat je een tijd kon kiezen bij het inchecken), waardoor we om 10:30 uur aankwamen en pas om 16:00 uur het ritueel konden doen. Dat was ons te lang dus rond 13:00 uur navraag gedaan bij de receptie, verzetten of het geld terug krijgen was niet mogelijk. Over het algemeen wel tevreden verder! Het is erg schoon en personeel is vriendelijk, badkleding dagen zijn erg fijn en opgietingen ook erg prettig!

  • Remco Massaar
    Remco Massaar
    een maand geleden

    Niet verwacht dat het op maandag zó druk zou zijn. Om 11.00 uur leek alles al vol. Gelukkig konden we wel in de meeste sauna’s. Zeer storend en onbegrijpelijk was dat een aannemer gekleed en al een praatje pot maakte met medewerkers bij het binnenzwembad en op z’n dooie akkertje alles en iedereen stond te bekijken. Doe zoiets uit het zicht. Ook een aantal tuinmannen liep rond, al grapjes makend. Restaurant was weer prima, fijne bediening en natuurlijk wel aan de prijs, maar dat weet je vooraf al. In de rustruimte hoorde ik personeel aan de andere kant van de muur, vrij luidruchtig. Alles bij elkaar ben ik het wel eens met een andere recensie, het lijkt steeds meer op een subtropisch zwemparadijs…

  • Alina Lopushniak
    Alina Lopushniak
    een maand geleden

    Wij zijn vaste klanten en komen hier al ruim een jaar. Maar gisteren gebeurde er een onaangenaam incident. We wilden gebruik maken van kortingsbonnen, maar konden deze vanwege technische problemen niet registreren - de registratie is verwarrend, mijn vriend heeft het een half uur geprobeerd en het werkte niet. We kwamen met vouchers naar de receptie en vroegen om hulp, maar ze weigerden grof. De jonge medewerker legde uit dat we het zelf moesten uitzoeken. Het was duidelijk dat ze simpelweg geen tijd wilde besteden om het uit te zoeken, of dat de medewerker gewoon incompetent was en niet wist hoe hij kortingskaarten moest gebruiken. We wilden kortingskaarten activeren bij de kassa, maar uiteindelijk betaalden we de volledige toegangsprijs, wat erg onaangenaam was. Jullie geven kortingskaarten, maar het gebruik ervan is erg verwarrend en je moet naar een andere site om korting te krijgen, en de medewerkers zijn onbeleefd en willen de kortingsbonnen niet activeren bij het afrekenen. Serviceniveau - 1, hoewel ik de plek zelf erg leuk vind - 5.

  • R VanG
    R VanG
    2 maanden geleden

    Op Eerste Kerstdag daar geweest. Het was druk en dat hadden we niet verwacht. Het complex heeft veel warme baden, die toen allemaal vol lagen, zowel binnen als buiten. Binnen is een flink zwembad, maar buiten kun je niet zwemmen. Dat is jammer. Ook jammer dat in het restaurant weinig luie stoelen zijn. Ik ken resorts waar dat wel zo is. Lui liggen in de winter kan daarom alleen in de baden, maar als je droog wilt blijven op de eerste verdieping in een ruime kamer, waar echter te weinig ligplekken zijn. Wel fauteuils die niet verstelbaar zijn en dan hang je meer dan dat je ligt. Die rustruimte boven is sfeervol. Het eten in het restaurant is zeer goed. Tip: de tonijnsalade. Het personeel is vriendelijk. Het is een fijn complex, alleen zouden er andere mensen moeten komen. Nu zag ik te veel veel-getatoeëerde vrouwen en mannen die op sjorders uit de haven leken. Ook genoeg mensen die in het zwembad gaan zonder vooraf te douchen en er bestaan daar ook gasten die het niet nodig vinden op een handdoek in de sauna te zitten of liggen. Vanwege de weinige ligplekken en het publiek is mijn score een 3.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden