Lunchroom / take-away broodjeszaak (v.w.b. luxe broodjes, broodjes, salades, wraps, tosti’s en soepen). Alles uit eigen keuken en vers bereid; daardoor kan soms een wachttijd optreden en vragen daarvoor uw begrip. Good food takes time!

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,1
407 reviews
  • Sisi
    Sisi
    6 maanden geleden

    Kreeg een karig hard broodje met weinig inhoud en vooral saus. Dacht tijdens het eten hiervoor betaal ik niet dus loop naar binnen en vraag op een vriendelijke toon wat extra saus. Niet eens her inhoud...... Er zat wat saus aan het uiteinde en thatsit... ik kreeg een onvriendelijke antwoord van de keuken dienst dame. Ze begon; We hebben een mayonaise te kort en kunnen geen extra saus geven wel dressing maar hiervoor betaal je extra. Dit vondt ik uiterste diepschamend. En ging hier niet mee akkoord! Locatie Veldhoven bied goede verse broodjes aan met goede verhoudingen qua inhoud en saus dressing en vers brood!! Maar hey.. tekort aan saus? Mijn dochter kreeg een broodje met overladen veel mayonaise saus.. Two b Eindhoven je moet je schamen! Diep en diep triest dit!!!!

  • kim
    kim
    een maand geleden

    Kom hier al jaren maar ben nu al 3x ontevreden de deur uitgegaan. Vandaag het online besteld, kon het om 13.30 op komen halen. Het regende dat het goot en ik moest om 14.00 op het schoolplein staan om mijn dochter van school te halen. Goed, je besteld dus.. komt binnen en er staan een hoop mensen te wachten op hun eten of om te bestellen. Nouja, als ik had willen wachten had ik wel ter plekke besteld. Dus op het moment dat ik in de rij sta te wachten en ik zie een medewerker voorbij lopen, geef ik aan dat ik mijn bestelling op kom halen. Hij reageert geïrriteerd en zegt ‘ik kom zo bij je’ (als ik dus aan de beurt ben in de rij). Ik ZIE mijn tas gewoon liggen en snap niet wat het voor nu heeft om online te bestellen voor een bepaalde tijd terwijl je vervolgens ALSNOG 10 minuten moet wachten totdat je aan de beurt bent. Ik ben aan de beurt, noem de naam en hij begint te zoeken. Ik zei ‘is het deze niet?’ ‘Ooh ja zegt hij, eet smakelijk’ en ik kon gaan. Zo onnodig. Oké, dat was dat.. vervolgens kom ik thuis en ik had een extra ei besteld, zat er niet bij. Ik had drinken erbij besteld, zat er niet bij. Ik vind deze toko en hoe het personeel zich opstelt zó achteruit gegaan.. jammer! Zult mij in ieder geval niet snel meer terugzien.

  • Noa Van Den Berg
    Noa Van Den Berg
    10 maanden geleden

    we dachten even een broodje kip te bestellen om 10:45. besteld pas om 13:00 op te halen en om 13:15 pas gehad , zo bestel je m en zo word die geleverd. 👎

  • Sergio Payo Cornelisz
    Sergio Payo Cornelisz
    een maand geleden

    Zojuist bij Two - B in Eindhoven geweest, waar ik normaliter 1 keer per week met het werk kom lunchen. Vandaag koos ik voor het broodje Mediterrean (vega), na 10 minuten kwam de medewerker aan dat dit broodje op was en of ik iets anders wilde. Aangezien de kip halal is bij Two-B in Eindhoven koos ik voor een broodje Spicy Chicken. Ik en mijn 6 collega's wachten geduldig op onze broodjes. Bij het uitserveren komt de medewerker met 3 borden, hij zegt 2x spicy chicken en 1x Brown club (met bacon). Ik geef aan dat ik de spicy chicken heb en het bord wordt voor mij neergezet. Na 2 happen kom ik er helaas achter dat ik het verkeerde broodje heb waar Bacon opzit. Heel vervelend vond ik dit maar waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden. Ik geef bij de serveerder aan dat hier Bacon opzit en ik islamitisch ben waardoor ik echt geen varkensvlees mag eten en graag een nieuw broodje spicy chicken wil de hebben. Na 10 minuten komt hij terug met mijn oude broodje (dit herkende ik aan de 2 happen die genomen waren), dus ik reageert geïrriteerd en vraag waar mijn nieuw broodje is. Hierop geeft hij aan dat ze de bacon ertussenuit gehaald hebben, ik raak nog geïrriteerder en vraag hem oprecht of hij dit meent, dit kan toch niet het geval zijn. Hij neemt het broodje mee terug in de keuken, er gaan weer 15 minuten voorbij en ondertussen zie ik 10/15 andere broodjes uitgeserveerd worden, waarna ik verhaal ging halen en vroeg waar mijn broodje bleef. Hij geeft aan, die komt niet, ik zeg watt??? Ja die dame in de keuken zegt dat die niet meer komt, ik zeg wijs me aan wie dit heeft gezegd, vervolgens proberen ze de schuld in mijn schoenen te schuiven aan de toonbank. Toen werd ik pas ECHT geïrriteerd, na een hevige discussie heb ik aangegeven mijn geld terug te willen en ze konden het maar uitzoeken. Ik ben echt klaar met deze zaak!

  • S G
    S G
    10 maanden geleden

    Ik kwam vanmiddag rond de middagspits aan. De eerste mededeling was meteen dat de wachttijd 20/25 min zou zijn. Hoe dan?? Ja het was druk maar de zaak is zo klein dat het nogal snel volstaat. Het broodje was droog en zeer karig belegd voor €9,-. Hier kom ik zeker niet meer terug.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden