Inloggen

Wellnessresort Elysium

Kooilaan 1, 2665 KR Bleiswijk

Categorieën

Google Reviews

3,8
4.409 reviews
  • J. Bakker
    J. Bakker
    2 weken geleden

    15/6/2022 Vandaag geweest,gereserveerd via website om 10:30 ; 35 (!!!!) minuten in de wachtrij gestaan om naar binnen te kunnen. Reactie medewekster op vraag wat dan nut van tijdsreservering is al er toch maar 2 kassa's open zijn : wij kunnen niet zien hoeveel mensen er komen inchecken op een bepaalde tijd, weten alleen dat als u 1½ uur later komt u direct kunt doorlopen. 10 minuten later waren er 4 balies open en ging het logisch opeens sneller. Bij weggaan 17:30 waren er ook 4 open; alleen geen mensen die kwamen of weggingen. Misschien is een planner of logistiek medewerk(st)er een optie of een gesprek met IT dat medewerkers kunnen zien hoeveel gasten er komen en gaan ?? Het lijkt mij sterk dat ik alleen het idee had : wat een klant onvriendelijk amateurisme .

  • Helene van der Burg
    Helene van der Burg
    3 maanden geleden

    Het begon met een teleurstelling. Maand geleden gereserveerd met een opmerking dat het via een actie niet lukte om te reserveren. Pas een half uur voor openingstijd dat niet goed is. Ja wij waren al onderweg. Telefonisch kan je ze niet bereiken. Welk bedrijf kan je nou niet bellen in deze tijd! Daar aangekomen dikke wachtrij. Dus even tussendoor gevraagd of het nut heeft te wachten. Ja hoor ze gingen alles regelen voor ons. Eenmaal aan de beurt konden ze ons toch niet helpen met de korting. Heel bijzonder dat we voor de volle mep wel naar binnen konden. Daar was wel plek voor. Dus jij bent niet te bereiken, let niet op de opmerkingen, zegt dat je het gaat regelen….. en wij betalen uiteindelijk de volle mep🤣🤷‍♀️ Het is wel een hele mooie sauna en vooral erg belangrijk; schoon. Wel verbaas ik me over de beveiliging die schijnbaar nodig is daar op zijn schoenen loopt zonder hoesje over zijn schoenen. Genoeg ruimte zodat het niet overvol lijkt. Een drankje op het strand zou fijn zijn.

  • B Gohst
    B Gohst
    3 maanden geleden

    De 2e ster omdat het persoon vriendelijk, begripvol is en roeit met de riemen die ze hebben. Het park verouderd! menukaart blijft hangen. prijs kwaliteit eten en drinken ver beneden maats. Zwaaaar te weinig personeel ( horeca en sauna plein). Niet schoon het complex, be’sexte sfeer van gasten ( stukje controle), etc etc Jammer! merk dat zelfs massa is kassa kunnen jullie niet waar maken. Enige wat ze weer doen, is voor ons als zuinige nederlanders, ons lokken met entree deals en links en rechts voordelen. Betwijfel of dat goed is!! Des ondanks vermaak ik me heus en geniet ik van mn vrije dag. Heeeel heeel misschien tot ziens

  • Ilona van der Geld
    Ilona van der Geld
    4 maanden geleden

    Allerlaatste keer dat ik hier geweest ben! Ik kwam al op deze plek toen het nog geen Elysium was. Maar wat gaat het steeds verder achteruit! Let op; de saunameesters, horeca etc doen echt hun best, maar de receptie/klantenservice.... wat een aanfluiting! Als je op de vraag; is alles naar wens geweest "Nee" antwoord, reageren ze niet eens. Terwijl je nog voor de lunch naar huis gaat.... De aanbieding met de huisparfum, dan hebben ze maar 1 soort op voorraad. Hoe dan? Ze hebben toch genoeg tijd gehad om dit aan te vullen lijkt mij. Doe dan niet zo'n actie... Ook is het helemaal rookvrij geworden, ook buiten! En je mag niet tussendoor naar de parkeerplaats. Alcohol en ongezond voedsel is wel gewoon vrij verkrijgbaar..... Dit was niet de eerste keer dat het tegenviel maar omdat het zo lekker dichtbij is, ga je toch weer. Maar nu nooit meer! Ik ga wel ergens heen waar ze wel waarderen dat ik geld spendeer.

  • familie Verhoeff
    familie Verhoeff
    3 maanden geleden

    Doe het niet! Ga elders genieten! Soms, heel soms kom je bedrijven tegen die het echt niet begrijpen. Op 8 maart stuur ik een mail (let wel: dit bedrijf kun je niet bellen) dat de reserving van 9 maart naar 16 maart verplaatst moet worden. Op 16 maart krijg je in Bleiswijk te horen dat op 9 maart er sprake is van een ‘no shown’. Ik denk: ‘moet een misverstand zijn, want ik heb wel gemaild op 8 maart’. Maar wat blijkt, kan alleen het hoofdkantoor wijzigen. In plaats van een oplossing, heeft het hoofdkantoor gekozen voor een eenmalige oplossing waarbij de klant de wijzigingskosten voor haar rekening moet nemen. Beste directie van Elysium: ‘JULLIE BEGRIJPEN ECHT HELEMAAL NIETS VAN KLANTEN!’ Niet telefonisch bereikbaar ICT inrichting waarbij de computer says NO leidend is Een hoofdkantoor dat geen empathie heeft voor de situatie Wijzigingskosten in rekening brengen, ondanks het feit dat ik gewijzigd heb, ja per mail, want telefonisch onbereikbaar. Het is bij jullie een Jan Boel. Zo zonde, ik kwam er zo graag. Jullie kunnen voor 13-04 alvast een no shown invoeren. Prettige dag toegewenst!

Review schrijven

Geef een antwoord

Nu open

Openingstijden

  • maandag 10:00 - 22:30
  • dinsdag 10:00 - 22:30
  • woensdag 10:00 - 22:30
  • donderdag 10:00 - 22:30
  • vrijdag 10:00 - 22:30
  • zaterdag 10:00 - 22:30
  • zondag 10:00 - 22:30