Onze spectaculaire kartbaan, voorzien van een parcours met een brug, heuvel, kombocht en twee hairpins, is uitdagend voor iedereen! Van beginnend tot professionele e-karter, iedereen kan voor deze activiteit bij ons terecht. Kinderen mogen vanaf 8 jaar en 1,35 m. karten in kinderkarts. Vanaf 13 jaar en een lengte van minimaal 1,60 m. mag je in een volwassen kart stappen. Weet jij de snelste rondetijd te rijden?
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.
Deez Smit
in de afgelopen weekFijne locatie , als je wilt beginnen met skiën of snowboarden of wilt schaatsen. De happy kids week is ook zeker een aanrader en waar voor je geld
Ruveyda
een week geledenVanwege religieuze redenen draag ik een hoofddoek en ben ik beledigd door een skileraar genaamd Jakko. Hij heeft mij als enigste op de piste 2 keer binnen 30/45 minuten aangesproken vanwege zogenaamde gevaar die ik zou vormen. Heb een klacht ingediend bij het bedrijf en alle details opgenoemd. Voor niets rond de 90 km gereden, voor een zogenaamde leuke dagje uit. 2 uur gereserveerd waarvan ik hooguit maar 45 minuten iets heb kunnen doen. Ik kom hier nooit meer terug!
Denis Col
een maand geledenHierbij wil ik graag onze ervaringen delen met betrekking tot het boogschietevenement. Hoewel iedereen echt met veel enthousiasme begon, zijn er helaas verschillende aspecten die niet aan onze verwachtingen hebben voldaan. [1] - De locatie van de schietbaan, direct naast een ijsbaan, was niet vooraf gecommuniceerd. Dit resulteerde in oncomfortabele, koude omstandigheden voor de deelnemers, die hier niet op voorbereid waren. Adequate voorlichting had ons in staat kunnen stellen ons hier beter op voor te bereiden. [2] - De kwaliteit van de gebruikte materialen liet te wensen over: - De baan was te kort - De pijlen waren van ondermaatse kwaliteit - De schietschijf stond op een instabiele driepoot - Er was een tekort aan reservepijlen [3] - De begeleiding was ontoereikend voor een groep onervaren deelnemers. Er was nauwelijks sprake van enige coaching, waardoor het leerproces beperkt bleef tot het uitwisselen van tips tussen de deelnemers onderling. [4] - Het huidige prijsmodel, gebaseerd op een vast uurtarief per deelnemer (ruim €22), resulteert in minder schietmogelijkheden bij een groter aantal deelnemers, zonder aanpassing van de prijs. Dit (en de negatieve ervaring) leidt tot een ongunstige prijs-kwaliteitverhouding. Als gevolg van bovengenoemde punten haakte de helft van de deelnemers voortijdig af.
Spolle Bei
in de afgelopen weekPrima skiën hier op rustige momenten. Niet zo'n lange baan als bijvoorbeeld in Zoetermeer of Landgraaf, maar icm socialdeal is het hier ook een stuk voordeliger. Op doordeweekse ochtenden heb je de baan bijna voor jezelf. Als je de baan verlaat om bv naar het restaurant te gaan, gaat dit niet van je ski-tijd af. De uitsmijters zijn lekker.
Sinem Güldane
een maand geledenKlacht: Onacceptabele behandeling en grove nalatigheid Als het mogelijk was, zouden we 0 sterren geven. Helaas is dat niet mogelijk. Wat begon als een gezellige dag snowboarden en skiën, eindigde in een rampzalige en stressvolle avond. Wij hadden een kluisje gehuurd om onze waardevolle spullen veilig op te bergen, waaronder schoenen, tassen, en zelfs autosleutels. Tot onze verbijstering ontdekten we na terugkomst dat al onze spullen verdwenen waren. Direct gingen we naar de klantenservice, in de hoop op snelle en adequate hulp, maar tot onze grote teleurstelling werd ons kort gezegd dat ze niets voor ons konden doen. Volledig aan ons lot overgelaten In plaats van oplossingen of empathie werden we aan ons lot overgelaten. Ons vervoer was verdwenen omdat onze autosleutels weg waren, en we hadden zelfs geen schoenen meer. Het enige wat we hoorden was: “Lullig bedoeld, maar we kunnen niks doen.” Deze woorden waren een klap in het gezicht. We kwamen voor een leuke dag, vertrouwden op de beveiliging van een gehuurd kluisje, en werden zo achtergelaten met niets. Verzoek om camerabeelden afgewezen We vroegen om camerabeelden, aangezien er een camera gericht was op de kluisjes, maar dit werd zonder duidelijke uitleg geweigerd. Dit versterkte ons gevoel van machteloosheid en onbegrip. Hoe kan een organisatie weigeren om transparantie te bieden in zo’n ernstige situatie? Onprofessioneel vervolg Pas om 20:45 werden we gebeld met de mededeling dat onze spullen gevonden waren in een ander kluisje (locker 24). Er werd gesuggereerd dat wij een fout hadden gemaakt, terwijl we duidelijke foto’s hadden van de originele locker en de code hadden genoteerd. De code bleek niet meer geldig te zijn, wat ons vermoeden versterkt dat er iets mis is gegaan aan hun kant. Hun verklaring – “we weten ook niet wat er gebeurd is” – was absurd en verre van geruststellend. Geen enkele moeite voor klantvriendelijkheid In plaats van onze spullen bij ons terug te bezorgen, zoals je van een klantgerichte organisatie zou mogen verwachten, moesten wij opnieuw heen en weer rijden. Geen excuses, geen empathie, geen service. Conclusie Dit was zonder twijfel de slechtste ervaring die wij ooit hebben gehad. De nalatigheid en het gebrek aan hulpvaardigheid hebben ons enorm veel stress bezorgd. Wij overwegen serieus om aangifte te doen, aangezien deze situatie onacceptabel is. Vertrouwen in deze organisatie is volledig weg. Voor iedereen die overweegt hier een kluisje te huren: wees gewaarschuwd. Uw spullen zijn allesbehalve veilig.